O Lord! Always make your grace a guide for me. Don´t show me the road which doesn’t go to you! . . . Ya Rab! Lütfunu rehber kıl daima bana ve sakın sana ulaşmayan yolu bana gösterme! . . . Fuzuli

 

 

I have lived on the lip of insanity, wanting to know reasons, knocking on a door. It opens. I’ve been knocking from the inside.

Rumi

Sebepleri öğrenmek isteyerek delirmenin eşiğinde, çaldım Allah’ın kapısını. Kapı açıldı ve gördüm ki, içerden çalmaktaymışım.

Mevlana

26 Yanıt to “O Lord! Always make your grace a guide for me. Don´t show me the road which doesn’t go to you! . . . Ya Rab! Lütfunu rehber kıl daima bana ve sakın sana ulaşmayan yolu bana gösterme! . . . Fuzuli”

  1. Peace be with you my sister Semra.

  2. Waiting for your thoughts has its reward. Today I read with a shrunken soul because you have reached it directly. When you finish with Rumi you have closed your thought with a flourish.

  3. This is beautiful. I love the photo, Rumi, and you. ❤️

  4. Bonne semaine, Semra. ❤

  5. Praise you Lord ❤

  6. Tacettin Bircan Says:

    Paylaştığın duaların, her biri daralan gönlüllerimize nefes olsun. Dualarımızın kabul edilmesi bir amin kadar yakın olsun inşallah…
    Dualarına kalpten amin diyorum. Yazılarını severek ve sevinerek okuyorum kıymetli Semra. Allah razı olsun…

    • Seni gördüğüme sevindim.

      • Tacettin Bircan Says:

        Allah ‹cc› razı olsun sevgili Semra..

        Paylaşımlarını görünce ve okuyunca bende çok seviniyorumm. İçerisinde bütün güzellikleri bulunduran güzel sayfanı ziyaret ettiğimde huzurlu oluyorum.
        Keşke her paylaşım Senin yazıların gibi olsa. Az söylense, çok anlaşılsa.

        Yüce Rabbimiz kutsal görevindeki çalışmalarının ve güzel paylaşımlarının mükâfatını kat kat versin inşallah…

  7. Merhaba dear sister Semra!
    I hope you are fine!
    Beautiful post! I miss you.
    ❤️ Take care! ❤️

Yorum bırakın