Search a beautiful heart,not a beautiful face.Beautiful things are not always good,but good things are always beautiful../..Güzel bir yüz yerine güzel bir kalp arayın.Güzel bir şey, her zaman iyi değildir; ama iyi bir şey her zaman güzeldir.

semras-ww

semra4

5 Beautiful Words & 5 güzel söz !! 

1. If you are right, then there is no need to get angry.
And if you are wrong then you don’t have any right to get angry.

2. Patience with family is love
Patience with others is respect.
Patience with self is confidence.

3. Never think hard about past, It brings tears.
Don’t think more about future, It brings fears.
Live this moment with a smile, It brings cheers…

4. Every test in our life makes us bitter or better.
Every problem comes to make us or break us.
Choice is ours, whether we become victim or victorious.

5.Search a beautiful heart, not a beautiful face.
Beautiful things are not always good, but good things are always beautiful.

semra4

49 Yanıt to “Search a beautiful heart,not a beautiful face.Beautiful things are not always good,but good things are always beautiful../..Güzel bir yüz yerine güzel bir kalp arayın.Güzel bir şey, her zaman iyi değildir; ama iyi bir şey her zaman güzeldir.”

  1. Wonderful! I love this❤

  2. True. Lovely post as always, dear Semra.

  3. That face is made beautiful by the heart seen in the eyes

  4. Your “craft”, your “gift” is love.

  5. beautiful!❤🙂

  6. ALWAYS PRETTY AS A LESSON OF LOVE AND RESPECT, A BIG HUG SEMRA

  7. Why do we close our eyes when we
    pray…
    cry…
    dream..
    Because the most beautif things
    in life are not seen…
    but felt by the heart….

  8. Süleyman POLAT Says:

    Semra hanım, ellerinize, yüreğinize sağlık

  9. Yes, I agree, thank you dear lady.

  10. Very beautiful and true.

  11. Tacettin Bircan Says:

    Bismillâhir-Rahmânir-Rahîm
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    «O gün ne mal ne evlat fayda vermez. Ancak Allah’a temiz bir kâlb ile gelenler kurtulur.»
    (Şuara Sûresi 88. 89. Ayetler)

    «Şüphesiz ki, Allah sizin sûretlerinize ve mallarınıza bakmaz, lakin kâlblerinize ve amellerinize bakar.»
    (Hz. Muhammed -sav- efendimiz)

    Çok değerli Semra!
    ~ İnsanın özü temiz olursa, yüzü zaten güzel olur. İnsanın yüzü, özünün tercümanıdır. Büyüklerimizin dediği gibi; «Denizde ne varsa kıyıya o vurur, küpün sızdırdığı ne ise içindeki odur.»

    Çok kıymetli Semra!
    ~ Duygularımız ve düşüncelerimiz bedenimizin yapısını, şeklini, sağlığını ve hastalığını oluşturur. Mutlu, huzurlu, sevecen düşüncelere sahip birisinin asık görünümlü bir yüze sahip olması, özü ağlayan birisinin yüzünün gülmesi imkansızdır.
    ~ Kalbimizdeki her tohum kendi cinsinden meyve verir.

    Çok değerli Semra!
    ~ İnsanın kalbi uydu alıcısına benzer. Çanak antenin yönü bozuk ise, televizyon son sistemde olsa hiç bir kanalı göstermez. İnsanın kalbi HAK’tan ve HAKÎKAT’ten uzaksa; Mal-mülk, makam-mevki, şan ve şöhret ağırlık veren yüktür. Kalp Allah için atıyorsa eğer bir metrekare seccade onun için büyük bir dünyadır.

    «Ey Rabbimiz! Bize ihsan ettiğin hidayetten sonra kalblerimizi haktan saptırma, bize kendi katından rahmet ihsan eyle! Şüphesiz ki, Sen bol ihsan sahibisin.»
    (Âl-i İmrân Sûresi 8. Ayet)

    Çok değerli Semra!
    … Kısa ama anlamları derin güzel sözlerini çok beğendim. Güller adedince Sen’den Allah (cc) razı olsun. Tertemiz, bembeyaz, pırıl pırıl o güzel kalbini Allah korusun inşallah!
    Sevgili Semra! Tefsir dersleride gidiyor olman beni o kadar çok mutlu etti ki ahh bir görsen? Beni çok sevindirdin. Rabbimiz de Sen’i sevindirsin inşallah! Sen’in Kur’an-ı Kerim’i yüreğinde taşıma gayretin; Kur’an-ı odasının duvarına asıpta eline bile almayanlara örnek olur inşallah!
    Sevgili Semra! Sayfanı her zaman ziyaret edemesemde; Allah’ın izni ile biliyorsun her an dualarımdasın. Saygı, sevgi, selam ve dua ile,
    … Allah (cc) yar ve yardımcın olsun inşallah! Allah’a emanet ol Semra!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    • Assalamun aleykum Abi🙂

      Seni gördüğüme sevindim, hafta sonu Hazreti Yüşa’nın Türbesini ziyarete gittim, çok kalabalıktı🙂 Sana da dua ettim… Mübarak Ramazan Ayının 15’i geldi ve ben nasıl geçtiğini anlamadım bile…. Çok dolu geçiyor Alhamdülillah ….Evet tefsir dersleri devam hiç hız kesmeden, inşaAllah bayram dönüşü okullar açılana kadar devam edecek bu arada ezber yapıyorum, ev işleri filan derken tatil günleri hızla geçiyor…Bayram sonrası İlmihal dersleri olacakmış, inşaAllah yetişebilirim🙂 Dua et .

      Sen ve güzel ailen umarım iyisinizdir…. Benim bilirsin spacesde türk arkadaşım pek yoktu, senin için türkçe paylaşım yapıyordum, aslına bakarsan sen olmayınca sırf ingilizce paylaşmak istiyorum🙂 çünkü türkler paylaşımlarımın çevirisini çalmak🙂 yada fotoları kopyalayıp yapıştırlarında kullanmak için beni ekliyorlar…yada sayfama uğruyorlar….Maksadım millet prim yapsın diye zaman harcamak değil, öğrenmek ve öğretmek …Velhasıl sen yoksun diye tam olarak çevirmedim ama biliyorum ki sen anlamışsındır😉

      Bu hafta sonu Eyüp Sultana gidersem, sana anlatırım🙂 Allah’a emanet ol …selamlar ve sevgiler… dua ile kal❤🙂

      • Tacettin Bircan Says:

        «Aleynâ ve Aleyküm Selâm Kıymetli Semra!»
        ~ «Çok teşekkür ederim. Ben de Sen’i gördüğüme çok sevindim. Sitene girdiğim zaman yeni paylaşımlarını görünce tarifi imkansız ölçüde mutlu oluyorum. Allah (cc) Sen’den razı olsun, Rabbimiz kalemini, kelamını ve yüreğini korusun inşallah!»

        Sevgili Semra!
        ~ «Gerek Sosyal Medyada, gerekse Blog Sitelerinde kapkaçcılar gibi kopyala yapıştırcılara ve çay bahçesine girer çıkar gibi sayfalarda ilgisiz dolaşanlara çok üzülüyorum. Keşke emeğe biraz saygı gösterseler, Kul hakkı konularında biraz daha duyarlı ve tutarlı olsalar. Oysa bunlar hiçbir zaman başarılı olamaz. Çünkü başkasının izinde yürüyen iz bırakamaz.»

        Sevgili Semra!
        ~ «Paylaşımlarını nasıl uygun görürsen o şekilde yayınlayabilirsin. Yabancı dilde olması benim için de verimli oluyor. Araştırıp incelemek daha bir tat veriyor. Çat-patta olsa Allah’ın izni ile anlıyorum. Lütfen Sen beni düşünme. Gönül dili ile konuşanların Allah’ın izni ile anlaşamayacakları hiçbir dil yoktur elhamdülillah!»

        Sevgili Semra!
        ~ «Teknoloji ile birlikte zaman hızlandıkça, dediğin gibi vakitler gerçekten çok çabuk geçiyor. «Ramazan Ayı» derken geldi oda gidiyor. Rahmetinden ve bereketinden nasiplenenlerden oluruz inşallah!»

        Sevgili Semra!
        ~ «Rabbimiz ilmini, irfanını artırsın! Hocaların da hocası olasın inşallah! İyi ki varsın! Saygılarımı, sevgilerimi sunuyorum. Yer ve gök dolusu selam ve dualarımı gönderiyorum.»
        ~ «Seni en güzel bir biçimde yaratan Rabbimizin, Seni en güzel bir şekilde koruması için Seni Rabbimize emanet ediyorum!»
        ~ «Görüşmek üzere hoşça ve sağlıkla kal Semra..!»

  12. so true, dear Sis Semra❤

  13. Amen sister. Just wonderful.

  14. Wise words..👍, May Allah help us to apply it in our practical life.

  15. صبحان اللہ
    اگر تو می خوائ کے باشی خوش نويس می نويس می نويس تو می نويس
    اجمل مھدی

  16. Thank you for your follow! 🙂

  17. İyi bir yazı olmuş teşekkürler

Bir Cevap Yazın

