Prophet Dawud’s Supplication & Hazreti Davut’un duası !

semras,dua
semras-world1-

Abu Darda `radhi allahu anhu reported:The Messenger of Allah `sallAllahu wa sallam said,”One of Prophet’s Dawud’s supplication was:

“Allaahumma inni as’aluka hubbaka,wa hubba man yuhibbuka,wal-amalalladhi  yuballighuni hubbaka.Allaahummaj’al hubbaka ahabba ilayya min nafsi,wa ahli,wa minal-ma’il baridi.

اللهم إني أسألك حبك، وحب من يحبك، والعمل الذي يبلغني حبك، اللهم اجعل حبك أحب إلي من نفسي، وأهلي، ومن الماء البارد

”O Allah!I ask You for Your Love,the love of those who love You,and deeds which will cause me to attain Your Love.O Allah!Make Your Love dearer to me than myself,my family and the cold water.”

[At-Tirmidhi]

semras-world1-

Ebû’d-Derdâ (radıyallâhu anh) anlatıyor: “Resûlullah (aleyhissalâtu vesselâm) buyurdular ki: “Hz. Dâvud (aleyhisselâm)’un duaları arasında şu da vardır:

“Allahım! Senden sevgini ve seni sevenlerin sevgisini ve senin sevgine beni ulaştıracak ameli taleb ediyorum. Allah’ım! Senin sevgini nefsimden, âilemden, malımdan, soğuk sudan daha sevgili kıl.”

Tirmizi

semras-world1-

semras-world1-

28 Yanıt to “Prophet Dawud’s Supplication & Hazreti Davut’un duası !”

  1. Syamsinur Nur Says:

    Reblogged this on Indahnya Berbagi.

  2. الله…الله..الله اكبر
    لاإله الا الله
    I 💖 that nasheed!
    I 💗 your post, dear sis! 👍
    جزاك الله خير الجزاء
    حب وسلاما يا أختي

  3. JAK for sharing this beautiful Du’a.

  4. Bom dia, beijos

  5. Tacettin Bircan Says:

    Amin, Allah razı olsun. Bütün dualarımız kabul olsun inşallah.

    Bırakma beni Allah’ım…
    … Sen ki, avuçlarım semâya bakarken, gözlerimin yalvardığısın. Derdimin dermânısın, gönlümün hicrânısın, yalnızlığımın ürpertisisin. Allah’ım, ben Seni gözyaşımda buldum, ağlat beni. Ağlamalarım ibadetim olsun…

    Bırakma beni Allah’ım…
    … Sen ki, günah denizine düşmüşken bile elimden tutansın. Ellerim her açıldığında duaya, Seni ben de bulacaksam, dualara muhtaç et beni. Allah’ım, gördüğüm her bir şeyde Seni bulacaksam, uyandır beni. Bakmalarım ibadetim olsun…
    (amin)

  6. Thank you for visiting ! 🙂

    Regards,
    Aliosa.

  7. only an word: overpowering

  8. Que tous les peuples , de toutes couleurs, de toutes religions soient enfin égaux.
    Bonne journée, douce amie.❤

  9. do you know portuguese?

Bir Cevap Yazın

