Beautiful & Güzel & Prophet Muhammad (peace be upon him)

y2pHEw1euIgg1eQSs12SkrUaKIEv7UcA38sM3Gs8Or62bV2YyJaTUimuxPmAZXnWRBCPnQh_ilZ4d6rfoEaoRaQ7Q

Justice is beautiful, but it is more beautiful on administrators.

Generosity is beautiful, but it is more beautiful on the wealthy.

Warâ is on savants, patience is on the poor,

Repentance is on the young are more beautiful.

Modesty is beautiful, but it is more beautiful on women.

Adalet güzel şeydir,ama amirlerde daha güzeldir.

Cömertlik güzeldir,ama zenginlerde daha güzeldir.

Takva güzeldir,ama alimlerde daha güzeldir.

Sabır güzeldir,ama fakirlerde daha güzeldir.

Tevbe güzeldir,ama gençlerde daha güzeldir.

Haya güzeldir,ama kadınlarda daha güzeldir.

Daylamî

5 Yanıt to “Beautiful & Güzel & Prophet Muhammad (peace be upon him)”

  1. aslaram Says:

    Precioso escrito, mi Turkita, y la libelula que tienes arriba, me encanta. Las libelulas son mi pasion.
    Pasa una buena semana, querida amiga.
    Un besito de esta Española que te quiere bien y no te olvida
    Muahhhhhhh

  2. aslaram Says:

    Güzel yazı, benim Turkita ve yukarıda var yusufçuk, ben onu severim.yusufçuk tutkum vardır.
    Sevgili dostum, iyi bir hafta geçirin.
    A kim iyi sizi seviyor seni unutma İspanyol öpücük
    Muahhhhhhh

    • yabakientelbaki Says:

      Teşekkür ederim Canım Mariloli….Seni gördüğüme sevindim….Seni çok seviyorum….Ve asla unutmadım …Çok öptüm….Allah seni korusun…

  3. A beautiful sharing sister Semra:-))
    I send you love and happiness…. Kimi

Bir Cevap Yazın

