Gün Akşamsızdır….Vakt- i şerif Cuma Hayrola!

 

11370126523_c8edc550a1_c

ss

Dinlemek erdemdir” derdi,

başını iyice yukarılara kaldırıp.

O benim acılarımı dinlediği için bir kat daha erdeme bulanır,

ben ona kendi sıkıntılarımı anlattığım için bir kat daha küçülürdüm.

Gün Akşamsızdır-Fatma K. Barbarosoğlu

 

ss

2 Yanıt to “Gün Akşamsızdır….Vakt- i şerif Cuma Hayrola!”

  1. gunun muhakak ki aksami var insaninda bir sevdasi ben sevdamla yasarken hiç kendimi ona anlatmadim çunku o her seyi biliyor ben ona bakmadim hep o bana bakiyor ben ondan birsey istemem o hep veriyor birgun verdiyini alirsada onu hep borç bildim seneti gelince borcumu vermesini bilirim çunku onu hiç aramadim o yanimda zaten o mevladir rahman dir selam

  2. Bismillâhir rahmânir rahîm.
    Elhamdü lillâhi rabbil àlemîn… Hamden kesîran tayyiben mübâreken fîhi alâ küllî hâlin ve fî külli hîn… Ves salâtü ves selâmü alâ seyyidinâ ve senedinâ muhammedinil mustafâ ve alâ âlihî ve sahbihî ve men tebiahû biihsânin ilâ yevmil cezâ… Emmâ ba’d.

    Allah’ın selâmı rahmeti, bereketi üzerinize olsun… Allah CC hem dünyada, hem ahirette sizleri hayırlarla karşılaştırsın, bahtiyar eylesin… Cennetiyle cemâliyle müşerref eylesin…Cumanız mübarekolsun kardeşim

Bir Cevap Yazın

