…When !?Ne zaman !?…

68971505-1

Semra spacesSemra spacesSemra spacesSemra spaces

When you are down/Ne zaman keyifsizsin,

I wish you JOY/Ben sana MUTLULUK dilerim,

When you are Troubled/Ne zaman SORUNLARIN var,

I wish you PEACE/Ben sana HUZUR dilerim,

When you are lonely/Ne zaman yalnızsın,

I wish you LOVE /Ben sana SEVGİ dilerim,

When things are complicated/ Ne zaman herşey anlaşılmaz.

I wish you smile BEAUTY/Ben güzel gülümseme dilerim,

When things are chaotic /Ne zaman herşey karmakarışık.

I wish you inner SILENCE/ Ben senin için iç HUZUR dilerim,

When things are empty/Ne zaman işlerin boş ,

I wish you HOPE”/Ben istediğin olur ÜMİD ederim.

Semra spacesSemra spacesSemra spacesSemra spaces

Bir Cevap Yazın

