…Sen gibi, ben gibi…biz gibi…A Ş K gibi…Ah İSTANBUL…

sem-7

                  

‘ S a ç m a l ı y o r s u n !!! ‘ dedi İstanbul bana bu haftasonu, aldı karşısına, kızdı, bağırdı…
Bir yandan okşarken saçlarımı, bir yandan azarladı…
avaz avazdı, hoyrat, öfkeli…

Galata Köprüsü’nde oturdum bir balıkçının taburesine, karşımda vapurlar, martılar – ve İstanbul…
işte İstanbul..

uzun uzun söylendikten sonra bana, gülümsedik karşılıklı…
iki kaprisli kadın gibi.
iki yalnız kadın gibi.
sen gibi, ben gibi.
biz gibi.
aşk gibi.

                  

Galata idi.
Köprüsüyle, kulesiyle, en güzelinden.

İstanbul’un en sevdiği, en gözü gibi koruduğu, benim en çok ‘ ben ‘ olduğum yerdi, Galata.

‘ a ş k ‘ kelimesi ne çok yakışıyordu bu kente, tanımıydı belki, belki de diğer adı İstanbul’un : aşktı.

o yüzdendi öfkesi bana.
göz kırptı sonra.
yine gülümsedi.
utandım…
 

                  

…duvarlarımız vardı ikimizin de, sur gibi upuzun, koca koca duvarlar, içine sakladığımız kendimizi…

Galata’daydık, bir ben vardım, bir İstanbul…
sonra bir martı geçti,
gülümsedi bize.

bir vapur dumanının siyahlığı dağılırken gökyüzünün maviliğine,

denizde yansımamıza baktık İstanbul’la…

…. başladık bir Sezen Aksu şarkısı mırıldanmaya…

‘..Günlerden güz mevsim sepya
Bir tüy kalemle çizilmiş bekler
Bir hayat daha olmalı der gibi
Kahverengi tonlarda uykularda…’

13 Yanıt to “…Sen gibi, ben gibi…biz gibi…A Ş K gibi…Ah İSTANBUL…”

  1. -stOrm. ★░░ஐ─╬╬╬─░░ † Says:

    très belle carte postal d\’istanbul , un pays beau qui s\’ouvre à l\’europe . bonne soirée semra . .

  2. Bahattin Says:

    …var ki İSTANBUL /…yok ki İSTANBULSana bilmem hangi yönden bakayımGece başka gündüz başka güzelsinKâinatta eşsiz tek ve özelsinÇağlar değiştirdi sevdan İSTANBULEfendimiz malum ezelden tanırBinlercesi şehrin can kıskanırSinende yaşayan cennettir sanırCihanda emsalin yok ki İSTANBULKalbini son defa fethedenlereElveda deyip de gitmeyenlereİmkân bulamayıp gelmeyenlereEngin hoşgörünle kızma İSTANBULKâbe-i ziyaretgâhların vardırŞühedadan namazgâhların yardırÂlem-i insanlar çok arzu-dardırSevenin koynunda sar ki İSTANBULKöklü medeniyetlerin evisinTarihler boyunca ananevisinMukaddesatını yâd el de bilsinSırr-ı nikabını aç ki İSTANBULHer dinin mensubu ibadet ederHavra Kilise ve Cami’ye giderO insanlar gönül diliyle ne derSessiz niyetleri duy ki İSTANBULTüm insanlar âlâ şeyler yazmışlarAnlatacak bir söz bırakmamışlarNesillere misal hep taşımışlarÖlçülmez değerin var ki İSTANBULArz ile deniz ve mehtap bakıyorGerçek yıldızlardan taçlar takıyorHer gönülde sevdan ataş yakıyorTürlü dillerdesin bil ki İSTANBULElbet ben de bir gün gelir geçerimİlahi yasaya ben de naçarımYardan ya da senden vaz mı geçerim?Bir eser de benden al ki İSTANBULÇınlar Cami’lerden ezan(ı)salasıYıkar nefisleri def-i belasıZeki’midir sanki tek müptelasıEyyüb Sultan başta say ki İSTANBULBU GÜZEL PAYLAŞIMINA BİR \’\’GÜL\’\’DE BEN TAKAYIM DEDİM SEVGİLİ SEMRA… :))…YÜREGİNE-ELLERİNE SAĞLIK…

  3. cengiz Says:

    insan paylaşmayı sever. paylaşmak rahatlatır insanı. bazı şeylerde vardır ki insan değil paylaşmaya, göstermeye anlatmaya bile korkar. saklanması gerekir, özeldir sadece onunla paylaşılır başkalarıyla değil, korunması her iki gönül içinde rahatlıktır huzurdur. gönlümde bir yolculuğa çıktım ki hiç ayrı kalmak istemediğim bir hayattı. seviçlerimi tazeledim. özlemlerimle dudaklarım kurudu. içim hararetle kavruldu. duygularımın yoğunluğu aklımı karıştırdı, ruhumda fırtınalar estirdi. var olan olması gereken duvarlarımı, duvarlarımızı hatırlattı… buna rağmen mutluyum.bunları yaşamama sebep olan bu blok çalışması oldu.sevgili hemşerimin sebep sen oldun. iyikide oldun. çok tşk ederim sana. selamlar sevgiler. a.e.o.

  4. ahmet Says:

    çok güzel bir sayfa istanbul dan uzakta olanlara biraz olsu teselli veriyor

  5. ALAADDİN Says:

    ya istanbul seni alcak ya sen istanbulu alcaksın………………….senin aşkın daha büyükmüş ki sen almışssın istanbulu….ötelerden gelip sur dibine yatan sahabeye yol göstermiş efendiler efendisi s.a.s

  6. Alberto Says:

    Sono un"artista il mio nome è Alberto grazie dolce amica di essermi vicina..I Lowyou..Alberto)

  7. ღ ღ أون لوف ღ ღ Says:

    uzun uzun söylendikten sonra bana, gülümsedik karşılıklı…iki kaprisli kadın gibi.iki yalnız kadın gibi.sen gibi, ben gibi.biz gibi.aşk gibi.Harika İstanbul\’da aşk

  8. Ceren Says:

    selamün aleyküm..☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪Bu dünyanın bir imtihan dünyası olduğunu bilenler için, Ahiret yurdu onları hasretle kendine çeker ve onlar da Ahiret yurduna kavuşma anını iple çekerler. Böylece iki sevgilinin birbirini özlemesi gibi olur.Biz bütün dertleri, kırgınlıkları unuturuz Bir Rıza-i İlahi için ve dudaklarımızdan sadece hayırlı sözler dökülür gönüllere… Bakışlarımız da yalnızca ALLAH\’ı hatırlatır. Allah yar ve yardımcımız olsun.(¯`♥´¯)..♥iyi sabahlar.`•.¸.•´(¯`♥´¯)..♥ kardeşim******.`•.¸.•´(¯`♥´¯)..♥ Allah\’a emanet************.`•.¸.•´(¯`♥´¯)..♥ olun******************.`•.¸.•´……….♥ selam ve dua ile..☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪

  9. ♣ Ąηηα Says:

    BOM DIA ALEGRIA!Boa Semanita!-:¦:-♥-:¦:-      -:¦:-♥-:¦:-      -:¦:-♥-:¦:- A educação torna as pessoas fáceis de guiar, mas difíceis de arrastar; fáceis de governar, mas impossíveis de escravizar.(Henry Peter) -:¦:-♥-:¦:-      -:¦:-♥-:¦:-      -:¦:-♥-:¦:- Beijos sem fim…♣ Ąηηα ♣ http://i256.photobucket.com/albums/hh180/annaspace_2008/ANNAOUT2x-1-1.gif

  10. ♫ Дlмα Says:

    ╔──■.:♥:.■ ────╗     Boa Semana! ╚───────────╝          | | |          | | ♥…. Beijo imenso          | ♥          |          ♥….♫ Дlмα ♫ http://i347.photobucket.com/albums/p466/murmuriosdalma/Auttum.jpg

  11. ☼ Denise Lane ☼ Says:

    ██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██Olá Amizade Minha..Voce é ESPECIAL Ás vezes…pensamos que a SAUDADE…foi feita só pra machucar…mas os dias passam…e percebemos que ela…é a maneira mais certa e clara de sabermos o quanto…gostamos de alguém ….Alguém muito ESPECIAL..♥ ♥ VOCÊ ♥ ♥██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██Com carinho…Beijos e afagos na almaDenise LaneAMO TER SUA AMIZADE██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██•♣•██•.◙.•██

  12. ЭzΘ Says:

    gerçekten süper bende beklerim jnm

  13. MąRy Says:

    Querida amiga como estas?¿muchas gracias por aceptarme en tu redcomo sabrás he tenido que hacer otrospaces nuevo ya que el otro estaba maly tenia algunos errores y no podía contestar los comentariossi algún dia se soluciona intentare publicar otra vez en el, hace ya muchos años que lo tengoy valga la redundancia le tengo un cariño especial.Espero que tengas una excelente semanate dejo un fuerte abrazo besos MaRy.http://marydesevilla9.spaces.live.com/

Bir Cevap Yazın

