……SuS İstanbul SuS !!!….

indir (1) 

Ve gidiyorsun…
Dinlemekten yorulduğum tüm gerçeklerimi yüzüme sıçratarak yok oluyorsun.
Bilmem ki ne yazılır gidişine
Sevda yüklü günler ayrılığı nasıl kabullenir de yoldaş olur geleceğime
Kalemim hâlâ nasıl sana döner gittiğini bile bile

Yüreğim gittiğin yollara düşüyor diye
Boğazıma yıldızlar dökülüyor gökyüzünden
Gidişinin en yalan gerçeği soru işaretleriyle tutuşturuluyor yakama.

Hüzün perdeleri yüzüme açılıyor şimdi. Kırık bir dal oluyor bedenim.
Sen gidiyorsun…
Geride ne kalıyor ki?
Sen, beni kendinden saymıyor musun?
Rıhtımıma yine acıları mı demirliyorsun?


Gidiyorsun…
Kekeme düşler bırakıyorsun bana
Gitmeyeceğine o kadar inanmıştım ki oysa. Şimdi ikna edemiyorum kendimi. Sessizlikle boğuşacağım günleri geveliyorum ağzımda. Aramızdaki o bilindik uygulamalı uzak yerini geçip gidişine bırakıyor. Ki şimdi aramızda uzak denebilecek kadar yakın bir sınır yok. Taahhütlü bu sevgide hep ödün veren ben oldum. Sana sahtekâr sözcükler kaldı sarf etmen gereken. Bana nafile bir bekleyiş…

Hayata hediye ediyorum istifa dilekçemi. Yüzüme yüklediğin gidişinin tüm kıvılcımları dönüşünü bekleyerek uyanıklığa tutuşturuyor kendini. Mutluluk yüzüme inemeden kirpiklerimde aslı kalıyor.

Gidiyorsun
Gelmeyeceğini sen de biliyorsun…
Giderken olsun yalanlarınla büyütme yüreğimi n’olursun.

Gidiyorsun…
İğreti günleri kucaklamaya hazırlanıyorum.
Sende ihyasını aradığım yarınlarımı sende ihlal ediyorum…

Gidiyorsun…
İstanbul’u acıtıyorsun…
“Sen bu şehirde ne buluyorsun?” diyordun
Sen gidiyorsun ben İstanbul’u kaybediyorum…

İçimin karalık dehlizlerinden seni bir tılsım-ı muğlâk gibi çıkarıp arada bir kulağımı sana veriyorum İstanbul
Hâlâ “gitmeyecek” diyorsun…

Sus İstanbul sus…
Artık çok geç…
Bunu sen de ben gibi biliyorsun!

 

11 Yanıt to “……SuS İstanbul SuS !!!….”

  1. ALAADDİN Says:

    BEKADAN GELEN BEKAYA GİDER GÜZEL HOŞ MİSTİK ONU HATIRLATAN İLAHİ ALLAH RAZİ OLSUN. CUMAN MÜBAREK OLSUN…

  2. DENİZ Says:

    ÖzlemYa gelmeyeceğini, gelemeyeceğini bildiğine özlem… ya orada olduğunu bildiğin ses vermeyene özlem…. Ya özlemekten korkana özlem… ya yaşamaktan korkana özlem.. ya düşlere özlem.. ya yarını olmayacak aşklara özlem.. gideceğini bilerek sevilene özlem.. Yaşanamayacaklara özlem… İşte sonu olmayan özlem.. İşte vazgeçilemeyen özlem.. işte çaresiz bekleyişe özlem.. İnsanın içini acıtan… boşlukta yaşanan özlemler… Peki var mı bu özlemin sonu…? biter mi….? bu özlem.. Söz verirsin kendine özlemeyeceğim diye… tutulur mu bu söz…..? Kalbindeki özleme söz geçer mi……?Özlem sevgidir…Özlem güçtür..Özlem varoluştur.Özlem sevdandır..Özlem bekleyiştir…Özlem içindeki acıdır..Özlem özlememeyi hasrettir..Özlem özlemeyeni özlemektir..Özlem özleyeni özlemektir…Özlem gelemem diyeni bekleme gücüdür..Özlem gidene ağıttır..Özlem sevdana söz vermektir..Özlem kalbine söz geçirememektir.Özlem kaçış değil var oluştur…Özlem çaresizlik değil çaredir..Özlem vazgeçmemektir.Özlem kelimelerin yetersiz kaldığı andır.Özlem sessizliğin çığlığıdır..Özlem yaşamındır..Özlem gelmeyeceğini bilerek bekleyebilmektir.Özlem siyah gecelerde siyahın izi kalabilmektir..Ve artıkÖzlem…………..Özlenen için bir damla yaş olmayı..Ve ışıksız gecelerce ağlamayı..Bilmesemde, görmesemde nerde nasıl..Kavuşacağım günü sevdim..Ben hasreti sevdim aslında, özlemeyi sevdim..Tel tel olsada hasret ateşi içimde..Yanmayı sevdim uykumu yer yer böldüğüm karanlık gecelerimde..Ben hasreti sevdim aslında, özlemeyi sevdim..İki kartanesinin birbirine olan özlemi..Ya da bir kum tanesinin yağmuru beklemesi gibi bekledim..Aslında ben kavuşacağım o günün hayalini sevdim. .

  3. Aimee Says:

    Semra: Nasıl gidiyor ?Çok güzel ney dinletisi ve paylaşım meleğim,akşam saati huzur buldum,Güzel gönlünüze sağlık.

  4. °Soumeya° Says:

    Salam Semra !Very nice picture of Istanbul ! I\’ve never been in Turkey, but how knows ? InshAllah !Have a nice Sunday and may Allah protect you and your family,Salam aleikoum !

  5. SESsİZ Says:

    ir seçeneğim yoktu artık, gideceğim bir kentte…dramatik bir can çekişmesiydi aşklar.yalnız kalmış iki bedenin suskunluğuydu, yüzümdeki ayrılık …aya benzerdi yüzüm ve hep bi yanı karanlık…göğe çeviremiyordum yüzümü, düşerdim bakarsam , başım dönerdi…usul usul gecenin kucağında sallıyorum düşlerimi, ses çıkarmayın ; uyuyor şimdi…sonsuz susmalarınız neden dillenir bu gece?konuşmayın , bakışlarınız da yeter canımın acıtmaya…ben, engelli düşlerimi salarım yine kucaklarınıza, siz istediğiniz gibi hırpalarsınız yine…uzun uzun susar, bir tek söz etmem. susun artık sihirim bozuluyor iyiden iyiye…sevda yeminim tövbe edildi mi bu gece? nefesim sihirsiz mi artık?bir seçeneğim yoktu, gideceğim bir kentte…belime dek uzanan saçlarımı rüzgar okşuyordu.oysa yetim bir çocuk gibi ellerini bekliyordu saçlarım.ağlasam da ayıptı, yaşlarım kurusun diye ne zılgıtlar ediyordum gözlerime…geceleri yüreğimin dert bildiği hüzünler yuvasında çıkar, gecem hüzün bayramına dönüşürdü…ne çok kanardım , ne çok ağlardım.en çok bakışları geliyordu göz ebeklerime.son bakışı daha bi acıtırdı beni…uyku bahçelerinde çiçeklerim soluyordu.uykuyu haram kılardım geceme, değince gözlerin gözlerime…bir seçeneğim yoktu, gideceğim bir kentte…kaybolduğum sokakta unuttum ismimi, kent bana yabancı nicedir.ne yana çevirsem yüzümü sesim kesilirdi,şikayetim olurdun şehrin soğuk yanlarına…dilekçelerim iade-i tahütlü hüzünlerle örtülüydü…"yabancısıydım" dilini bilmediğim kentin, yabancıydım.tek bir ses yoktu sesime denk düşen. yalnızdım…yalnızlık daha çok yabancılaştırmaz mıydı beni kendime?yabancıydım sokaklarda süzülen neon ışıklarına…bir seçeneğim varmış anladım, gideceğim kent sayfa sayfa dökülüyordu yüreğimden…neden yoksun? sana ihtiyacım var görmüyor musun?senden eksilen yanlarımı toplasam, bir ömür alır.saklıyorum seni kent kent, sokak sokak…bir yerde ıskalarsam seni bir yerde isabet ettirirdim , yakın düşerdim yüreğine…kim bilir?çarmıha gerilen dil, hüzün hüzün aşk saltanatında…görmeye mecali yok gözlerimin.yaslanamadım aşkına bir hüzün boyu, ya hüzün aşkı siler ya da aşk beni tek kalemde…hüzün aşkı ele geçirince hüzün taze kalırdı, aşk solardı.sen anlatırken beni, soyut kalıyordu öznem sesinde…şikayetçi değildim , yeter ki dilin ismimi zikretsin.çelişki yüklü sancılarım ölüyordu ardından bu keşmekeşlik,bu girdaplar beni içine çekerken boğulurdum.isimsizliğim ta o günlerden hatıra bana, yeni değildi bu sancım."git"le başlayan tüm cümlelerim sana "gel" diyebilmemin verdiği ;gururdışı edilmiş kafiyerdendi…bir bakıma sırdı geceme.çatlak kentler su sızdırıyorken, giden ben oluyordum bu kez…nasıl istersen öyleydim, lezzeti sınırdışı edilmiş gülüşlerim vardı yüzümde…sen hangi kentte bıraksan ellerimi,ben o kentte kalıyordum yalnızlığımla bir başıma…ne zaman gelcek olsan o an "firar"dım;gecenin gündüze hasret yanına sığınırdım…gelemem çünkü aşığım sana , kavuşursak film biter…senden geçişim bundan…yar beni bekleme git artık…rüzgara emanet saçlarım; dokunma dayanamam…

  6. erkam Says:

    Geldim,ilk gelişim değil ki,yaşarsam biliyorum,son gelişim de olmayacak…nasıl geldim ise önceleri,yine geldim..gelmem gerektiği için geldimsen, gelenleri reddetmediğin için geldim..utanmadan,sıkılmadan geldim..başka kapım yok ki gidecek,gelişler sana olduğu için,gidişlerin sana olması gerektiği için..yolların çıkışı, varışı Sen olduğun için..işlediğim,bin kabahata, bin günaha rağmen..af talebi için geldim..bağışlaman için..merhametine geldim,Rahmetine..içime düşen bir pişmanlık sebebi ile..bir kez daha,bir kere daha..geldim, tövbe,bakacak yüzüm yok..duracak halim yok..içime düşen ateş ile geldim,gözyaşlarım ile geldim..Sana gelinmesi lazım,birgün hepten sana gelinecek..o gün gelmeden gelinmesi gerektiği için geldim..geldim..kötülüklerim ile..çirkinliklerim ile..sol yan kefesi dolu..taşıyamadığım ağırlıklar ile geldim..içime doğduğunda tekrar aşk,yaktığında bağrı,YANIYORUMMM..gidiş yerim yok, çarem yok,boynum bükük, yüzüm yok,hiçliği tekrar yaşıyarak,kalbe doğan ümid ile,ellerimi açarak yavrunun anneye duyduğu hasretten daha büyük bir hasret ile,bilerek, görerek, isteyerek geldim,tövbe..mülküm işte,mülkiyetinin içinde bazen şımarık bir çocuk edası ileisyannisyanhata,günah ne varsa….mülkünüm işte..düştüğümde aşkın içinede..mülkünüm..hepsini red ediyorum,merhamet af diliyorum,pişmanlık duyuyorum,Sana sığınıyorum, SAHİBİME,RABBİME..Beni benden iyi bilensin..içimi dışımı herşeyi bilensin..Yarab!ümitsizlikler kapısı değil ki kapın..bu umud ile geldimtövbe..tövbeleri kabul eden olduğun için geldim..Geldim..Bugün yine Sana geldim..

  7. QЦΣΣП Says:

    Evin içinde bir oda, odada İstanbulOdanın içinde bir ayna, aynada İstanbulAdam sigarasını yaktı, bir İstanbul dumanıKadın çantasını açtı, çantada İstanbulÇocuk bir olta atmıştı denize, gördümÇekmeğe başladı, oltada İstanbulBu ne biçim su, bu nasıl şehirŞişede İstanbul, masada İstanbulYürüsek yürüyor, dursak duruyor, şaşırdıkBir yanda o, bir yanda ben, ortada İstanbulİnsan bir kere sevmeye görsün, anladımNereye gidersen git, orada İstanbul.

  8. ♣ Ąηηα Says:

    BOM DIA ALEGRIA!Uma excelente semana!Procurei todos os poemasnenhum falava de ti…eram palavras apenas,estrofes e rimas sem fim…procurei no azul do céu,nas profundas águas do mar,na leve brisa em véu,cada suspiro…cada lágrimae não te consegui encontrar…virei todas as esquinas de todos os pensamentos,cada cruzamento,de todos os sentimentos,cada beco do coraçãoe não te consegui encontrar…quando, de repente…estavas em todo o lugarda imensa solidão,em todas as esquinas,todos os cruzamentos,todos os becos e páginas de meu coração…Beijos sem fim…♣ Ąηηα ♣http://i256.photobucket.com/albums/hh180/annaspace_2008/ANNAOUTXXGF.gif

  9. inexistente Says:

    Desejo Uma Boa Semana!BeijosMadalenaCreio Nos Anjos que Andam Pelo MundoCreio nos anjos que andam pelo mundo,Creio na Deusa com olhos de diamantes,Creio em amores lunares com piano ao fundo,Creio nas lendas, nas fadas, nos atlantes,Creio num engenho que falta mais fecundoDe harmonizar as partes dissonantes,Creio que tudo é eterno num segundo,Creio num céu futuro que houve dantes,Creio nos deuses de um astral mais puro,Na flor humilde que se encosta ao muro,Creio na carne que enfeitiça o além,Creio no incrível, nas coisas assombrosas,Na ocupação do mundo pelas rosas,Creio que o Amor tem asas de ouro. Ámen.Natália Correia

  10. ღ ღ أون لوف ღ ღ Says:

    Ve gidiyorsun…Dinlemekten yorulduğum tüm gerçeklerimi yüzüme sıçratarak yok oluyorsun. Bilmem ki ne yazılır gidişineSevda yüklü günler ayrılığı nasıl kabullenir de yoldaş olur geleceğimeKalemim hâlâ nasıl sana döner gittiğini bile bile?? Neden kötümserlik

  11. DENİZ Says:

    Aşk dediğin beklemektir Ey Sevgili!Kays gibi Mecnun olana kadar, Hz. Yakup gibi aydınlığa hasret kalana kadar beklemek bekleye bekleye gözden olmak, sözden olmaktır.Ve beklemek dünyanın en asil eylemidir, eğer beklenene değecekse. Bilesin! Aşk; yanmaktır Ey Sevgili!Yanıp kül olmaktır, Kerem gibi Aslına ermektir. Ateşin ortasına hesapsız girmektir İbrahim misali. Ki onun gönlünün yangınıdır ateşi gülistana çeviren.Ki yanmak insanı kurtarır hamlıktan çiğlikten. Hem ne diyordu şair; "Yanmışın halinden ne bilsin ham/ Sükut gerektir bize gayrı vesselam.. Gözlerinden ayrı geçen her an yanmaktayım. Bilesin!Aşk; bedel ödemektir Ey Sevgili!Bülbül, gonca gülü görebilmek için her seher uyanık olmak ve güle ulaşmak için yüreğini gülün dikenine asmak, kanını akıtmak zorundadır. Ya ben yüreğimi nereye asayım Ey Sevgili.Çünkü Aşk bedel ister, külfetsiz nimet olmaz.Beklemek bedel ödemekse eğer hâlâ ödüyorum o bedeli. Bilesin!Aşk; vazgeçmektir Ey Sevgili!Mecnun gibi aklından, Kerem gibi bedeninden vazgeçmek. Yardan gayrısından, cümle cihandan vazgeçmek.Yemeden, içmeden, uykudan uyanıklıkdan ve vazgeçmekten bile vazgeçmektir gün gelince.Senin için senden vazgeçmişim. Bilesin!Aşk; bilmektir Ey Sevgili!Bir tek yârı bilmek, onu candan daha aziz bilmektir. Ondan gayrı bildiklerinin hiçbir şey olduğunu dünyanın onunla mana bulduğunu bilmektir.Onun selamı ile gelen bela olsa EyvALLAH (c.c.) diyebilmektir.Kızmana, gülmene, gelmene, gitmene hepsine EyvALLAH. Bilesin!Aşk; susmaktır Ey Sevgili!Onun güzelliğini, iyiliğini tarif etmeye gücün yetmediği an susmaktır. Kelâmın, kalemin, sözün tükendiği yerde, manayı sessizliğe yükleyip susmaktır.

Bir Cevap Yazın

