En Güzel Sonbaharda Ağlanır…!!!Şahan Çoker!!!

semra spaces

semra spaces

Size şiirler söyleyecektim

Saçlarımda ay ışığıyla gelip
Yetim bir yakamoz gibi
Sokulup rüyalarınıza
İki kaşınızın ortasından öpecektim
Uçurum gibi mısralar dudaklarımda.

 

Korkmayın diyecektim;
Korkmayın en fazla sizin de uykunuz kaçar
Yüreğimde demledim ateş gibi çayınızı
En güzel çiçekler uçurumlarda aç.

Size şiirler söyleyecektim.

Dudaklarımı kanatmasaydı
Gözyaşınızdan bana düşen sır
Gölgem büyürken kaldırımlarınızda
Biliyordum beklediğinizi perdelerin arkasında
Kahvenin telvesine sorduğunuzu beni
Adımın yasak olduğu odalarınızda

 

Korkmayın diyecektim;
Korkmayın en fazla sizin de uykunuz kaçar
Ürkek olmazdı bu kadar mısralarım
İki şehrin arasında vurulmasaydı kuşlar

Size şiirler söyleyecektim

Yaşlı yanaklarınıza dokunur gibi
Ayaklarım namahrem sokaklarınızı çiğnerken
Kundaklanmasaydı Kafdağı
Şu taş duvar olmasaydı mesela
Eski bir şarkının çarpıp yankılandığı
Düşmeseydi gölgeniz yollarıma
Aylardan eylül olmasaydı
Hüznün bir adı da sonbahar

Korkmayın diyecektim;
Korkmayın en fazla sizin de uykunuz kaçar
Ama en güzel sonbaharda ağlanır

semra spaces

2 Yanıt to “En Güzel Sonbaharda Ağlanır…!!!Şahan Çoker!!!”

  1. ALAADDİN Says:

    son baharda ağlıyorsun biloyorsun ki baharda gülceksin….

  2. şahan çoker Says:

    çok teşekkür ederim..sesimi çoğalttığınız için

    Allaha emanet olun

Bir Cevap Yazın

