I am the dust on the path of Muhammad (PBUH) & Ben Hz.Muhammed’in ayağının tozuyum…RUMİ

26265_387516039700_128712209700_3651835_1657312_n
I am the servant of the Qur’an as long as I have life.
I am the dust on the path of Muhammad, the Chosen One.
If anyone quotes anything except this from my sayings,
I am quit of him and outraged by these words
 
MEVLANA RUMİ
semrasworld....
Ben yaşadıkça Kur’an’ın bendesiyim,
Ben Hz.Muhammed’in ayağının tozuyum,
Biri benden bundan başkasını naklederse,

Ondan da bizarım, o sözden de bizarım, şikayetçiyim… 

MEVLANA RUMİ

semrasworld....

Man banda-ye qur’ānam, agar jān dāram
man khāk-e rah-e muhammad-e mukhtāram
gar naql konad joz īn kas az goftāram
bēzāram azō waz-īn sokhan bēzāram.

MEVLANA RUMİ

 

Bir Yanıt to “I am the dust on the path of Muhammad (PBUH) & Ben Hz.Muhammed’in ayağının tozuyum…RUMİ”

  1. HAKİKAT Says:

    – Yâ Resûlallah! Ne olaydı, Ashâb-ı Kehf’in köpeği gibi, senin Ashâbının arasında Cennete girseydim. Onun Cennete, benim Cehenneme gitmem nasıl revâ olur? O, Ashâb-ı Kehf’in köpeği; ben ise senin Ashâbının köpeği.

Bir Cevap Yazın

