Ey Rabbim,Hoşnutluğunu diliyorum sadece!

ya hayy ay Allah-mehmed ozcay-celi sulus
Susuyorum
Cümlelerim küsüyor yalan dünyaya

Bekliyorum
Sabredenlerden olmak muradıyla

Biliyorum
Acıdan geçer sana gelen yollar

Ağlıyorum
Farketmeden ben bile ve farkettirmeden kimseye

Kaçıyorum
Seni üzecek ne varsa uzak kalbim onlara

Yürüyorum
Melekler saf tutuyor benimle

Duruyorum
Huzurunda secdeye ,derdimi sana açıyorum

Seviyorum
Ve senin hoşnutluğunu diliyorum sadece

 

Ey Rabbim,Gözyaşlarımda umutlarımı büyüten kalbimin tek sahibi!

Hoşnutluğunu diliyorum sadece!

9 Yanıt to “Ey Rabbim,Hoşnutluğunu diliyorum sadece!”

  1. LA HECHIZERA Says:

    Que tengas un dia lleno de amor y magia

  2. KEMAL COŞKUN Says:

    kaliteniz yazılarınızdan belli pluyor sizin gibilere ihtiyacımız var

  3. ecidal Says:

    Allah Sabredenleri Sever: Sabır, müminin Allaha karşı olan samimiyetinin ve O\’na yakınlaşmak için gösterdiği çabanın en önemli göstergelerinden biridir. Mümin, Allahın rızasını ve hoşnutluğunu kazanmak için hayatının her anında bu ahlakı yaşamaya titizlik gösterir. Kuran ahlakını yaşamayan kimseler ise sabretmek gibi bir ahlak güzelliğine sahip olmadıkları için yaşadıkları olaylar karşısında ancak belirli bir süre tahammül gösterebilirler. Bunun sonucunda da mutlaka bir karşılık almayı ya da çıkar elde etmeyi umarlar. Böyle bir durum söz konusu olmadığında bu dünyada bütün yaptıklarının ahirette karşılarına çıkacağını unuturlar, kendi ifadeleriyle "sabırları tükenir. Kuran\’da bildirilen gerçek sabır bu tahammül anlayışından çok farklıdır. Öncelikle inananlar, sabrı Allah\’ın bir emri olarak yaşarlar ve bu nedenle de hiçbir zaman onların sabırlarında tükenme ya da taşma gibi bir durum söz konusu olmaz. Allah zor gibi görünen olayları sabır gösterenleri ortaya çıkarmak için yaratmaktadır. Kendilerine Kuran\’ı rehber edinen müminler, bu gerçeğin farkında oldukları için kendilerine isabet edenlere Allahın rızasını umarak en güzel şekilde sabır gösterirler. Hayatlarının sonuna kadar bu ibadeti şevk ve heyecan ile yerine getirirler. Bunun yanında onlar yalnızca Allah için sabrettiklerinden dolayı sabırlarının karşılığında mutlaka somut bir menfaat beklentisi içerisine girmezler. Gösterdikleri üstün ahlak neticesinde Rabbimizin rızasını ve sevgisini kazanacaklarını bilmek, onlar için alabilecekleri tüm karşılıkların en güzelidir. Bir ayette Rabbimiz sabrın önemini şöyle bildirmiştir:"… Allah yolunda kendilerine isabet eden (güçlük ve mihnet)den dolayı ne gevşeklik gösterdiler, ne boyun eğdiler. Allah, sabredenleri sever." (Al-i İmran Suresi, 146)

  4. ♣ Ąηηα Says:

    BOM DIA ALEGRIA!Boa semana!A vantagem de ter péssima memória é divertir-se muitas vezes com as mesmas coisas boas como se fosse a primeira vez.Friedrich Nietzsche_(¯`v´¯)♥(¯`(●)´¯) ♥_(_.^._)♥ Beijos sem fim…♣ Ąηηα ♣Para ti:http://i256.photobucket.com/albums/hh180/annaspace_2008/Anna003.jpg

  5. ♫ Дlмα Says:

    ……………………………(¯`°v°´¯)……………………………..(_.^._)……………(¯`°v°´¯)…………(¯`°v°´¯) Boa Semana!……………..(_.^._)…………….(_.^._)……………………………(¯`°v°´¯)……………………………..(_.^._)………(¯`°v°´¯)………………..(¯`°v°´¯)………..(_.^._)……………………(_.^._)……………………………(¯`°v°´¯)……………………………..(_.^._) … Beijos sem fim…♫ Дlмα ♫http://i347.photobucket.com/albums/p466/murmuriosdalma/Almatxt.jpg

  6. Boa semana!(* " " *) ( =\’o\’= ) -(,,)-(,,)-… Beijinhos da Kika

  7. inexistente Says:

    ……………………………(¯`°v°´¯)……………………………..(_.^._)……………(¯`°v°´¯)…………(¯`°v°´¯) Boa Semana!……………..(_.^._)…………….(_.^._)……………………………(¯`°v°´¯)……………………………..(_.^._)………(¯`°v°´¯)………………..(¯`°v°´¯)………..(_.^._)……………………(_.^._)……………………………(¯`°v°´¯)……………………………..(_.^._) … Beijos, Sorrisos e FloresMadalenahttp://i216.photobucket.com/albums/cc119/madalenab/ThePianoofLove.jpghttp://www.youtube.com/watch?v=DE6HSJmuI6o

  8. Ömer Says:

    Selamün aleyküm Allah hayırlı yaşam nasip etsin hepimize.Gururlanma İnsanoğlu….Adamın biri çok mütevazidir. Rabbimiz onu o kadar çok seviyor ki, yolda giderken güneş yakmasın diye başında bir bulutu da takipçi gönderiyor. Nereye giderse bulut başının üzerinde ona gölge ediyor, şemsiye gibi mütevazi insanı gölgesi altında tutuyor. O adamın o halini gören fakir, perişan bir kimse boynunu büküyor, o yolda giden adamın haline bakıyor, "Ne büyük adam, ne iyi insan, güneş beni yakıyor, fakat onu yakmıyor, onun başında bir bulut var. Yaklaşayım da o büyük zatın, o muhterem insanın gölgesinden ben de istifade edeyim" diyor ve arkasından hızla yürüyor.Yolda yetişiyor ve "Affedersiniz, bana doğru bir bakar mısınız?" diyor.Adam geri dönüp bakıyor ki, hırpanî giyimli, fakir, perişan bir insan. "Ne diyorsun?" diyor."Efendim, ben takip ettim, bu bulut devamlı siz nereye gitseniz başınızda bulunuyor, size gölge ediyor. Demek siz büyük bir insansınız. Ben de sizin bulutunuzdan istifade edebilir miyim, sizin gölgenizde yürüyebilir miyim?" diyor.O anda adam boş bulunuyor, bir kibir ve gurura kapılıyor ve diyor ki: "Gel gel, yakınıma gel, benim gölgemde daha senin gibi niceleri istifade eder."O adamı da yanına alarak yürümeye devam ediyor. Ama şeytan durmuyor, vesvese yağdırıyor:"Sen büyük adamsın, acizler, fakirler, zayıflar, zavallılar senin gölgende gidiyor. Sen âlim, fâzıl adamsın. Sen başında bulut gezdiren adamsın."Ve adam şeytanın vesvesesine kanıyor ve kendi içinden, "Ben büyük adamım" duygusuna kapılıyor. Bir müddet bu duygular içerisinde kendine çalım vererek yürüdükten sonra bir çeşme başına varıyorlar. Bir müddet dinlenip su içiyorlar. Adam kalkıyor, fakat o fakir, mütevazı adam bunun yürüyüşünde bir çalım olduğunu, konuşmalarında bir kibir, gurur olduğunu anlayınca daha onu takip etmiyor. Ve çeşmenin başından kalkmıyor.Adam bir müddet gittikten sonra tepesinde bir yanma hissediyor, elini atıyor ki başı ateş gibi. Bir de yukarı bakıyor ki, bulut yok. Geriye dönüp baktığında da, görüyor ki, o fakir mütevazi adam çeşmenin başında, bulut da onun tepesinde bekliyor. Bulut kendini kibire, gurura kaptıran adamı bırakıyor, tevazuu esas alan adamın başına gidiyor, onu bekliyor.

Bir Cevap Yazın

