ALLAH DER ALLAH & RıZa BeRKaN GÜLER &

5790447619_ea7cf1215b_z

ALLAH DER ALLAH

 

Rahat bırakırlar mı insanı?

Hep günaha zorlarlar beni,

Dokunmayın benim şu gönlüme;

Benim bu gönlüm ALLAH der ALLAH.

 

Nereye bakarsam vahşet,nereye bakarsam şehvet,

Bakmadan,görmeden istersen pas geç,

Değmeyin  benim şu gözüme;

Benim bu gözüm ALLAH der ALLAH.

 

İnsan hiç ölü eti yer mi?

Dedikodu,gıybet neyin nesi,

Uğraşmayın benim şu kulağımla;

Benim bu kulağım ALLAH der ALLAH.

 

Göbek öyle büyümüş,yağlanmış,

İçki ve haram gıda lokmaymış,

Yanaşmayın benim şu mideme;

Benim bu midem ALLAH der ALLAH.

 

Akılsız başın cezasını çeker ayaklar,

Yanlış işin seni böyle sakatlar,

Uğraşmayın benim şu ayaklarımla;

Benim bu ayaklarım ALLAH der ALLAH.

 

Şeriatın hükmü hırsızlık yapan el kesilir,

Böyle olunca insan nasıl çalabilir,

Değmeyin benim şu ellerime;

Benim bu ellerim ALLAH der ALLAH.

 

Gül koklar dururum,

Gül kokular bulundururum,

Yanaşmayın benim şu burnuma;

Benim bu burnum ALLAH der ALLAH. 

 

Dil yarası kolay kapanır mı?

Niçin zorlarsınız boş yere konuşur mu?

Uğraşmayın benim şu dilimle;
Benim bu dilim ALLAH der ALLAH.

 

Çamurdan olan bu beden,

Yaratan ruh verdi kendinden,

Dokunmayın benim şu bedenime;

Benim bu bedenim ALLAH der ALLAH.

 

RıZa BeRKaN GÜLER/şubat 2000

 

8 Yanıt to “ALLAH DER ALLAH & RıZa BeRKaN GÜLER &”

  1. ALAADDİN Says:

    28.Resulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) Efendimiz Allah\’dan naklen anlatıyor: " Allah şöyle buyurdu; \’Yaklaşanlar, kendilerine farz kıldığım ibadetlerin edasında olduğu kadar hiç bir şeyde yaklaşamazlar…Gerçekten bir kul Bana nafilelerle de yaklaşır. Böylece Bana yaklaşanı severim. Sevince de o kulun kulağı olurum, eli olurum,ayağı olurum… Böyle ki oldum, Benimle işitir… Benimle görür… Benimle konuşur… Benimle tutar… Benimle yürür."

  2. Suğra Says:

    Bütün âlem bismillah Tüm âlemler der Allah Duyanlar Arifullah Der Allah Allah Allah Her zerre tespih eder İnsan daim zikreder Allahtan gayrı nider Der Allah Allah Allah Yerde gökte neki var Hepsi emrine uyar Var olan tüm esmalar Der Allah Allah Allah Mehmet Ali Allahı Bul marifetullahı Her şey fani hak baki Der Allah Allah Allah çok güzel yüreğine sağlık selam ve dua ile..

  3. ωнιтεωσlf Says:

    Se te procuro com frio, é porque tens um cobertorSe te procuro com alegria é porque tens um sorrisoSe te procuro com uma lágrima é porque tens um ombroSe te procuro com versos é porque tens músicaSe te procuro com dor é porque tens um remédioSe te procuro com fome é porque tens alimentoSe te procuro com beijos é porque tu tens melSe te procuro com dúvidas é porque tens um caminhoSe te procuro com fantasias é porque tens a realidadeSe te procuro com segredos é porque tens cumplicidadeSe te procuro com desespero é porque tens serenidadeSe te procuro com medo é porque tens amor.Obrigada por seres o que és, obrigada por fazeres parte da minha vida. Sê sempre tu mesma e não mudes nunca. Adoro-te. . . . . . .(¯`v´¯). . . . . . . .`*.¸.*´. . . . . . . .¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨). . . . . . . .(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`$$$$$$__$$$$$_________$$$$$$$$____$$$$$$$$___$$$$__$$$$$_________$$$$___$$$__$$$$___$$$____$$$_$$$$____$$$$$$_$$$$________$$$$____$$$$$$_______$$$$___$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$$_$$$$_____$$$$_________$$$$________$$$$___$$$$__$$$$____$$$$__$$$$___$$$$_$$$$___$$$$__$$$$$$__$$$$$_$$$$$$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$. . . . . .(¯`v´¯). . . . . . . .`*.¸.*´. . . . . . . .¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨). . . . . . . .(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`Boa semana!!!Tânia

  4. Bahattin Says:

    Yüreğinde \’Allah Sevgisi\’ Varsa…Çilen dağlar olsa, yolun düz gelir, Karakışlar, bahar gelir, yaz gelir, Dertler sana, ödül gelir, haz gelir, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… Kalp gözüne, kara günler, ak gelir, İki cihan korkuları, yok gelir, Nefsin, aç olsa da, sana tok gelir, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa…. Vermek sana, zarar değil, kâr gelir, Yücelen ruhuna, kafes dar gelir, Ölüm sana, kâbus değil, yâr gelir, Yüreğinde, \’Allah sevgisi\’ varsa… Şer güçleri, irâdenle yarışmaz, Ak ellerin, haramlarla barışmaz, Ak sofrana, kara lokma karışmaz, Yüreğinde, \’Allah sevgisi\’ varsa… Şeytan eli, kapın çalar, duymazsın, O şehevî dâvetlere uymazsın, Ömür biter, ibâdete doymazsın, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… Barınmaz, ruhunda şüphenin kiri, İnkâr sancısının, milyarda biri, Paramparça olur, gaflet zinciri, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… İnanç depremleri, kubbeni yıkmaz, Yoluna cehâlet ejderi çıkmaz, Bâtıl yangınları, zerreni yakmaz, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… Adâletin temelidir, îmanın, Ahlâk potasında, pişer irfânın, Kul hakkının, kölesidir vicdânın, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… Nefret kasırgası, durulur diner, Sevgi yağmurları, sellere döner, Damla gözyaşıyla, cehennem söner, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… Her nerede olsan, DOST\’u bulursun, Uzak diyarları, yakın bilirsin, Bir anda, Kâbe\’ye gider gelirsin, Yüreğinde \’Allah sevgisi\’ varsa… Cengiz Numanoğlu GÜZEL PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKURLER.ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN…

  5. inexistente Says:

    http://i216.photobucket.com/albums/cc119/madalenab/LILO.jpg Beijos e Uma Boa Semana.Aproveito para desejar que o mês de Setembroque se inicia, seja passado com saudee muitos sorrisos.Madalena http://www.youtube.com/watch?v=2to1pMI-cfU Estaçao Esperar ou vir esperar querer ou vir querer-tevou perdendo a noção desta subtilezaAqui chegado até eu venho ver se apareçoe o fato com que virei preocupa-me, pois chove miudinhoMuita vez vim esperar-te e não houve chegadaDe outras, esperei-me eu e não apareciembora bem procurado entre os mais que passavam.Se algum de nós vier hoje é já bastantecomo comboio e como subtilezaQue dê o nome e espere. Talvez apareça Mário Cesariny (1923-2006)

  6. ♣ Ąηηα Says:

    BOM DIA ALEGRIA!!!A hora da partida soa quando Escurece o jardim e o vento passa, Estala o chão e as portas batem, quando A noite cada nó em si deslaça. A hora da partida soa quando as árvores parecem inspiradas Como se tudo nelas germinasse. Soa quando no fundo dos espelhos Me é estranha e longínqua a minha face E de mim se desprende a minha vida.(Sophia de Mello Breyner Andresen) : : : : : :: : : : : :: : : : : ♥: : : : :: : : : :: : : : ♥: : : :: : : :: : : ♥: : :… Beijos sem fim…: : :: : ♥: : ….. ♣ Ąηηα ♣: :: ♥♥Para tihttp://i31.tinypic.com/bfmn42.jpg

  7. Antonella Says:

    hello you use traslate googleciao mi chiamo antonellaè la prima volta che inserisco commenti su un blogcon un\’altra lingua è molto bello il tuo blog passa da me e non ti preoccupare per la scrittura in un\’altra linguahello hello antonella

Bir Cevap Yazın

