…../Hayat Yordun Beni…../

956c6ae28b302515ce79bf51184e6963_1315774464

Kendimden yoruldum

Surekli maske takmaktan
Icim Kan aglarken
Insanlara gulmekten yoruldum
Cok sinirliyken bile
Sakin olma zorunlulugundan yoruldum
Hickirarak aglamak isterken
Gozyaslarimi icime akitmaktan
Delice severken icimden daglara denizlere
Hoyratca esen ruzgara topraga kuslara
Seviyorum diye haykirmak isterken

Susmaktan yoruldum

Mavinin her tonunda kaybolmak isterken
Siyaha esir olmaktan yoruldum
Kendimden yoruldum
Hep guclu olmak ne zordur
Hep sorumluluk sahibi olmak
Her zaman hakli olmak
Herseyi bilmek zorunda olmak
Ruhum yoruldu
Çocukken genc olmak
Gencken olgun olmak
Çok zor yoruldum
Çabuk tukettim omrumu
Yarinlarımı. ….
Umutlarımı.. …
Duygularımı. ……
Geri donusu olmayan bir tuneldeyim
Oyunun adı hayat
Basrolde ben
Yardimci oyuncular sevgi, aşk, aci, gecmiş
Senaryo konusu.

Herseye ragmen Mutlu Olma Sanati

Ve oyun bitti..perdeler indi ısıklar sondu.

8 Yanıt to “…../Hayat Yordun Beni…../”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Öyle bir hayat yaşıyorum ki, Cenneti de gördüm, cehennemi de. Bazıları seyrederken hayatı en önden, Kendime bir sahne buldum oynadım. Öyle bir rol vermişler ki Okudum, okudum, anlamadım. Kendi kendime konuştum bazen evimde. Hem kızdım hem güldüm halime. Sonra dedim ki "söz ver kendine." Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin. Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin Öyle bir hayat yaşadım ki, son yolculukları erken tanıdım. Öyle çok değerliymiş ki zaman Hep acele etmem bundan, anladım… İşte gördük seni dünya, ne gerçeksin ne de rüya, bir resim çizilmiş suya, sahte ışık,sahte boya…

  2. ALAADDİN Says:

    Acz ve ceza bîçarelerin kârıdırGer istersen hayatı, çareleri bulunan şeyde acze yapışma. Ger istersen rahatı, çaresi bulunmayan şeyde ceza\’a sarılma.

  3. ALAADDİN Says:

    Bâzan küçük birşey büyük bir iş yapar Öyle şerâit oluyor, tahtında az bir hareke, sahibini çıkarıyor tâ âlâ-yı illiyyîn. Öyle hâlât oluyor ki, küçük bir hareket, kâsibini indiriyor tâ esfel-i sâfilîn.

  4. ALAADDİN Says:

    Bâzılara bir an bir senedir Fıtratların bir kısmı birden bire parlıyor. Bir kısmı tedricîdir, şey\’en şey\’en kalkıyor. Tabiat-ı insanî ikisine de benziyor. Şerâite bakıyor, ona göre değişir. Bâzan tedricî gider. Bâzan dahi oluyor barut gibi zulmânî; birdenbire fışkırıyor. Nurânî bir nâr olur; bâzı olur bir nazar, fahmi elmas ediyor. Bâzı olur bir temas, taşı iksir ediyor. Bir nazar-ı peygamber Birden bire kalbeder bir bedevî cahil, bir ârif-i münevver. Eğer mîzan istersen: İslâmdan evvel Ömer, İslâmdan sonra Ömer. Birbiriyle kıyası: bir çekirdek, bir şecer. Def\’aten verdi semer, o nazar-ı Ahmedî, o himmet-i Peygamber. Cezîretü\’l-Arabda, fahm olmuş fıtratları kalbetti elmaslara, birden bire serâser, Barut gibi ahlâkı parlattırdı, oldular birer nur-u münevver.

  5. ALAADDİN Says:

    Yalan bir lâfz-ı kâfirdirBir dâne sıdk, yakar milyonla yalanı. Bir dâne-i hakikat, yıkar kasr-ı hayali. Sıdk büyük esastır, bir cevher-i ziyâlı. Yeri verir sükûta-eğer çıksa zararlı. Yalana yer hiç yoktur, çendan olsa faydalı. Her sözün doğru olsun, her hükmün hak olmalı. Lâkin hakkın olamaz her doğruyu söz etmek. Bunu iyi bilmeli. "Huz mâ safa dâ mâ keder" -1- kendine düstur etmeli. Güzel gör, hem güzel bak; tâ güzel düşünmeli. Güzel bil, hem güzel düşün; tâ leziz hayatı bulmalı. Hayat içinde hayattır hüsn-ü zanda emeli. Sû-i zanla yeistir, saadet muharribi, hem de hayatın kâtili.

  6. ALAADDİN Says:

    1- Çirkin ve keder vereni bırak, güzel ve huzur verene bak.

  7. QЦΣΣП Says:

    Hayat ve oyunlar..Bir tane değil binbir tane..Hangi biriyle uğraşacağız ? Hangi biriyle mücadele etmek için ayakta duracağız ? BİLMİYORUM!Zamana inat yaşamımızda nedir bizi savuran parçalayan kıran şey..Nedir ağlamamıza gülmemize sebep?Yaşam insanları bilinmez yolculuklara çıkarıyor ve bizler orada kalıyoruz..Ama isteyerek ama istemeyerek..Takvim yaprakları hızla koparılıyor..Güneş sabaha büyük bir inatla yeniden doğuyor..Güneşin yerini kasvetiyle ay alıyor..Ve birgün daha geçiyor..Bitiyor aslında.Zamanla herşey bitiyor.Güneş doğmam derse..Yada dünya dönmem derse..Belki o zaman mutlu olur bireyler..Kırgınlıklar yerini mutluluklara,ağlamalar gülüşmelere , üzülmeler tatlı sevinçlere bırakır yerini..Bence tabi..Ama öyle değilmiş işte..İnsan hertürlü kötülükten bile mutluluk duygusunu kazanıyorsa..Kırıp , üzdükçe gülebiliyorsa..Bize..Bana ne düşer..?İnsan maske taktıkça..O maskeyi suratına yapıştırıp sahte gülücükler saçıyorsa..Rolunu iyi yapıyorsa..Bize..Bana ne düşer..?İnsanlar emekleri hiç sayıyorsa..Karşısındakini hiç uğruna küçültebiliyorsa,birinin kazandıklarını çalabiliyorsa,çok güzel rol yapıp rolune devam ederken büyük bir haz duyuyorsa..Soruyorum..!Bize..Bizlere..Bana ne düşer..?\’\’ Evet bana , bizlere ne düşer..?gerçekten bilmiyorum ama..Onlara düşen şeyi biliyorum..\’\’Onlar makyaj yapmadan , kostum değiştirmeden , senaryo yazmadan , yapmacık davranmadan sahneye günlük yaşamları ile çıkabilirler..Ve bu yolla insanlar tarafından iyi görünüp kendilerini sevdirirler..Sevdiklerini hiç uğruna bırakıp giderler..Sevenlerini zehirlerler..Ve..Kendi dünyalarındaki oyuna devam ederler..

  8. ♣ Ąηηα Says:

    Bom Fim de Semana!*───────────*Corro perigoComo toda pessoa que viveE a única coisa que me esperaÉ exactamente o inesperadoClarice Lispector. . . . . . . .(¯`v´¯). . . . . . . .`*.¸.*´. . . . . . . .¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨). . . . . . . .(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•- Beijos sem fim…♣ Ąηηα ♣Pata ti:http://i256.photobucket.com/albums/hh180/annaspace_2008/annaspace2.jpg

Bir Cevap Yazın

