Sevmek Böyledir İşte…Gitme DUR!!!

 
 
Bir Düs gördüm sonu olmayan Gözlerimdeki Bulut eridi birden,
Odamdaki Yildizlar birer birer sönerken,
sakladigim Günes cikiverdi Cebimden.
Nedir seni Sevdiren, anlayamadim.
Kafam karma karisik, uyuyamadim.
İçimde ki bosluksun ama Yastigimdaki cukursun bana.
Iste sen her gece Düslerime düsünce,
Yerlebir Yelkovan, Yerlebir Akrep,
Gündüzler yokki Zaten,
Oyunlar bir Bilmece,
Ne Düşteyim ne Gercekte,
Sevmek böyledir iste…
 
Haluk LEVENT
 
 

3 Yanıt to “Sevmek Böyledir İşte…Gitme DUR!!!”

  1. seydi ahmet Says:

    Sevgiyi anlatmak kelimelere cümlelere metinlere şiirlere sığmaz ama yine güzel bir yorum

  2. alp Says:

    Ne kadar harika bir parça bu böyle …mutlaka PC ye indirmem lazım..:)))

  3. ℓѕи Says:

    Tum zamanlarin en muhtesem sarkisi bu bence. Buraya mi yorum yapmaliydim bilmiyorum ama, spaceinizi cok begendim dogrusu. Yani civil civil biryer olmus. Bu aralar aktif spaceciler bulmak zor, o nedenle buldummu yapisiyorum hemen klavyeye yorum yazayim diye. Cok sirin bir space yapmissiniz. Ben daha yeniyim, sizin ki kadar olmasada iyi kotu bir spaceim var benimde. Bir ara ugrarsaniz cok sevinecegim=)

Bir Cevap Yazın

