Kalbime Dokun Kendini UNUTURSUN …Lale & AŞK…

12515_453406914739979_2013575192_n

 

    

Beni sana anlatamaz hiçbirşey.   

Hatta ben bile anlatamam

       Kendin ara ve öyle bul beni

       Uyurken, uyanıkken, yürürken

Ve bir şarkının hüznünde akşamları

Yüreğine sor beni

Sonra kalbine dokun

Kendi kalbine, mekanına Yaradan’ın

Bilmediklerinden haber versin sana

Ve sakinleştirsin ruhunu..

Kalbine dokun, beni orda bulursun !

Kalbime dokun, kendini unutursun!

 

  glitter.gif glitter image by vanesa_soria2   glitter.gif glitter image by vanesa_soria2   glitter.gif glitter image by vanesa_soria2

İpekler tel tel biraraya geldiler dokunmak üzere

Lale nerdeyse menekşeye,gül suya dokunmak üzere

Bir Cevap Yazın

