Herşey Senin Olsun….

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dükkanım çalısma yerim, senin olsun, san’atım,hünerim,bilgiler, yıgın,yıgın kitaplar hep senin olsun,arslan da
senin olsun,orman da senin olsun.

Tatar ülkesinin ceylanı bana yeter.

Aşk insanı yok eder,var eder. Gönülsüz bırakır, elsiz, ayaksız bir hale sokar.

Aşk meyhanesinin sakîsi, sarap
sunar, mest eder, insanı kendinden alır.

Mevlana-Divan/3

2 Yanıt to “Herşey Senin Olsun….”

  1. Tacettin Says:

    İlâhî ente maksûdî ve rıdàke matlûbî "Yâ Rabbi, benim hedefim, muradım, maksûdum sensin!" "Yâ Rabbi, benim bütün taleb ettiğim,istediğim şey, senin rızana ermek;sen benden razı ol diye, onu istiyorum!" Ey dağımın karı gecemin mehtabı,çayımın efkarı sırdaşım,yoldaşım…İçtiğim suyum,sustuğumda sükutum,baktığımda nazarım,yandığımda ahım…Rahmetim,yağmurum,ey benim Rahman Allah\’ım Seni görmeyen gözü neyleyim,Seni bilmeyen aklı neyleyim… Seni çok seviyorum ALLAH\’ım…Ve sadece senin sevdiklerini seviyorum,Senin sevgilini seviyorumSenin rızan için sabredip,Senin rızan için sükut ediyorum,Dünyayı isteyene ver Rabbim,Ben Senin rızana talibim!. Boynum bükük senin sevgini dileniyorum kapındaEy kapısına gelen gözüyaşlıları geri çevirmeyen…Seni çook seviyorum… Ben Sana Selamımı Sunuyorum RabbimKırık Gönlümde Büyüyen SevdanlaBen Sana Aşkımı Sunuyorum RabbimTüm Benliğimle ve Yüreğimle…Ben Sana İçimdeki Seni Sunuyorum RabbimYıpranmamış Bir Sevgi ile… Kıyamdayım, Rukudayım, SECDE deyimyönümü sana döndüm, kalbimi sana verdimHUZURUNDAYIMHayırlı Akşamlar Sevgili Semra Kardeşim. Allah\’ın Selamı, Rahmeti ve Bereketi Üzerinize Olsun.

  2. Bâd-ı Hazân Says:

    Whatever you are…Whether you are infidel,idolater or fireworshipper.Whether you have broken yourvowsof repentance a hundred timesThis is not the gate of despair,This is the gate of hope.Come, come again…***********************:)))))hiç ingilizce yorum yazmamıştım,bayağı bayağı yazdım işte:))) semra can sen tercümesini bilirsin nasıl olsa,gönlüne sağlık kardeşim…(latifemiz hoş görüle inşallah:)

Bir Cevap Yazın

