….Ah İstanbul…

ISTANBUL-Ortaköy by Gürkan Kalay.
 
İstanbul…
Hasretimi bulutlardan damlatan şehir..
gecenin kıyısında Ortaköy rıhtımında esen bir yel
Uykuyu gözlerimden aşıklara akıtan şehir..
Kollarımı açtım sahilin kuşlarına
Bir yüreğimi salacaktım denize,
Bir seni….

4 Yanıt to “….Ah İstanbul…”

  1. İhsan Says:

    Ah istanbul gençliğimin şehri. Ah koca yaşlı şehir. Hergün yeniden doğup gençleşen şehir. Hayallerimi süsleyen şehir.selamsana.

  2. Gene içim den bişiler cızz etti..24 saati dolu dolu yaşayan şehir…

  3. Ve sen gitmesen benden İstanbul!
    Gitme Sen…
    Senle yaşayıp, senle ölmeye, senle “gül” bitmeye hükümlüyüm ben!
    Ve yollarında örmüştüm saçlarımı İstanbul!
    Mahşere saklamıştım sancılarımı…
    Bırakma beni…
    Ne olur “gitme!”de…

Bir Cevap Yazın

