Yak Bizi Aşkınla Ya Rab…

İstanbul sunset by Atilla1000.
 
Aşk ateştir;

Ne kadar yakalaşırsan o kadar yanarsın.
 
Yak bizi aşkınla ya Rab!
  
 
Aşk; Züleyha’nın öğrenişi,
 
Aşk Yusuf’un direnişi,
 
Aşk sayesinde Yusuf ile Züleyhanın
 
birbirlerini bütünleyişi!

3 Yanıt to “Yak Bizi Aşkınla Ya Rab…”

  1. Fatih Says:

    Cicim spacese yazmamıza izin yok,ohhhh be buraya izin çıktı.Sen cicimsin benim.
    Yak bizi Allah’ım aşkınla.

  2. Şebnem Says:

    Yak bizi aşkınla Rabbim,,,,,
    Eeeeeeevet ya cicim,sonunda izin çıktı ama söz sadece buraya yazacağız.:))))

  3. alaaddin Says:

    Hem o şuur-u imanı ile, ebedî bir beka ve daimî bir hayat veren Bâki-i Zülcelâlin bekasına ve vücuduna İmân ve imanın amâl-i saliha gibi neticeleri, bu fâni hayatın bâki meyveleri ve ebedî bir bekanın vesileleri olduğunu bildim. Meyvedar bir ağaca inkılâp etmek için kabuğunu terk eden bir çekirdek gibi, ben de o bâki meyveleri vermek için bu beka-i dünyevînin kabuğunu bırakmaya nefsimi kandırdım. Nefsimle beraber “Onun bekası bize yeter” dedim.

    Hem şuur-u imanı ve intisab-ı ubudiyetle toprak perdesinin arkası ışıklanmasını ve ağır tabaka-i türâbiye dahi ölülerin üstünden kalktığını ve kabir kapısıyla girilen yeraltı dahi adem-âlûd karanlıklar olmadığını ilmelyakîn ile bildim. Bütün kuvvetimle dedim.

    Hem gayet katî bir surette hissettim ve o şuur-u imanı ile hakkalyakîn bildim ki, fıtratımda çok şiddetli olan aşk-ı beka, Bâki-i Zülkemâlin bekasına, varlığına iki cihetle bakarken, enâniyetin perde çekmesiyle mahbubunu kaçırmış, aynasına perestiş etmiş bir serseme dönmüş gördüm. Ve o çok derin ve kuvvetli aşk-ı beka, bizzat ve sebepsiz, fıtraten sevilen ve perestiş edilen kemâl-i mutlak bir isminin gölgesi vasıtasıyla mahiyetimde hükmedip o aşk-ı bekayı vermiş. Ve muhabbet için hiçbir illet ve hiçbir garazı ve zâtından başka hiçbir sebep iktiza etmeyen kemâl-i Zâtı perestişe kâfi ve vâfi iken, sâbıkan beyan ettiğimiz ve her birisine bir hayat ve bir beka değil, belki elden gelse binler hayat-ı dünyevîye ve beka feda edilmeye lâyık olan mezkûr bâki meyveleri dahi ihsan etmekle, o fıtrî aşkı şiddetlendirmiş hissettim. Elimden gelseydi bütün zerrâtı vücûdumla diyecektim ve o niyetle dedim. Ve bekasını arayan ve beka-yı İlâhîyi bulan o şuur-u imanı -ki bir kısım meyvelerine sâbıkan “Hem… Hem… Hem”ler ile işaret ettim -bana öyle bir zevk ve şevk verdi ki, bütün ruhumla, bütün kuvvetimle, en derin kalbimle nefsimle beraber dedim. ŞUALAR DÖRDÜNCÜ ŞUA SAYFA 61

Bir Cevap Yazın

