Aramızda büyüyünce çocuk olmak isteyen kaç kişi var ?

t8BFddFLQFk
Çocuk diline dönsek/dönebilsek belki -yani belli ki- uzaklarda aradığımızı gözümüzün önünde bulacak, hayrete düşeceğiz.
Hayret öncesi şaşkınlıkla belki “aaa” diyeceğiz: Aaaa…
Mümkün olsa, kendi çölümüzde, kendi dağımızda, kendi halimizde, kendi başımıza giderken, birden kendimizle karşılaşıp şaşkınlıkla “afedersin seni sen sandım” diyeceğiz.
Ah, bir dönebilsek.
Bir yönelsek içimize
Bir yürüsek badi badi
Bir büyüsek.
İlgilisine sorular:
Aramızda büyüyünce çocuk olmak isteyen kaç kişi var ?
Mümin ve muvahhid şairler neden darası alınmış sözlerini giderek azaltıyor ve çocuk safiyetinde şiir söylüyorlar?
“Çıktım erik dalına anda yedim üzümü” ne anlama gelir ?
Çocuklara selam olsun…

Alişan Genç 

sem-3

Bir Yanıt to “Aramızda büyüyünce çocuk olmak isteyen kaç kişi var ?”

  1. Tacettin Says:

    Bazen çocukluğumda oynadığım oyunlar gelir aklıma..Dünyaya bile değişemeyeceğim güzel yıllarım..Hep o yıllarda kalmak istedim ama zaman buna izin vermedi…Bir dakika bile durduramadık şu zamanı..Ve zaman bizi alıp götürdü istediği yere..Yolun sonuna kadarda götürmeye devam edecek..Hayat için bir şansın daha var deseler;Ben o şansımı çocukluğum için kullanırdım..Hatta çocukluğumu isterdim..Özlüyorum o yılları ve özlüyorum,Arkadaşlarımla oynadığım oyunları…Sevgili Semra Kardeşim,Güzel paylaşımınla çocukluk alemine bizi götürdüğün veÇocukluğumuzda ki unutulmaz anılarımızı hatırlattığın için,Çok teşekkür ediyorum. Duygulu ve duyarlı çalışmalarındandolayı Tebrik ve Takdir ediyorum.Selam ve sevgilerimle hayırlı akşamlar diliyorum………

Bir Cevap Yazın

