Şükür / Zikir /

Ağaçlar, yapraklar, çiçekler, kuşlar böcekler…
dağ taş dil/e geliyor da,
 Biz hâlâ ağzımız dil/imiz bağlı yaşayıp gidiyoruz..
Dil/imiz dönmüyor bir türlü şükre…
Zikre..Fikre…
Dünyada nice diller var; ama hepsinde anlam bir. Sen kapları testileri hele bir kır sular nasıl yol alır gider…
-Hz. Mevlana – 

5 Yanıt to “Şükür / Zikir /”

  1. faruk Says:

    ALLAH cc hz.leri beni zikretmeyeni dünya dolusu bela ve sıkıntı veririm buyuruyor….. zikir kadar güzel birşey var mı ya hu

  2. ALAADDİN Says:

    Şükür, nimetin canıdır, nimetse deriye benzer. Çünkü seni Sevgiliye kadar ulaştıran şükürdür.HZ. MEVALANA

  3. ALİ Says:

    Bu dilimizi Allah verdi .Zikretsin diye .Kendisini ansın diye .Eğer emanet olan bedenimizin şükünü edadan acizsek,zikiretmekten acizsek unutuluruz.Sahipsiz kalırız.Peygamber efendimizde bizi savunamaz.O halde bize verilen ömrümüzdeki nefeslerimizin bir kısmını tefekkür,Zikir ve şükür yolunda saref edelim inş.ALLAHA EMANET OL.

  4. ALAADDİN Says:

    BİZDEN HIZLILARI VARMIŞ. TEBRİK EDERİM. KENDİLERİNİİ..

  5. Zakir Says:

    Ya Rabbim bu hasrete can dayanmıyor; Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun. Her adımda bir engel var, salmıyor, Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun. çok yorgunum ogul çokMümkün mü bu yolda maksuda ermek? Mümkün mü sılada dost yüzü görmek? Aşığa ar gelir geriye dönmek; Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun. çok yorgunumogul çokÇekilmez bir şelek vurdun arkama; Şaşırdım yollarda kaldım, akşama. Umudum her zaman bakidir amma, Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun. çok yorgunum ogul çok Sevip sevilmemek varsa kaderde, Hangi doktor ilaç verir bu derde? Hastayım, susuzum gurbet illerde; Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun. çok yorgunum ogul çokEy hanlar hanını halkeden Hancı! Bir yudum aşkınla doğdu bu sancı. Ey fakir ekmeği, Mümin inancı! Zaman kısa, ben yorgunum, yol uzun.çok yoruldum ogul çok

Bir Cevap Yazın

