Sevdim Seni Bir Kere…

5 (4)

Anlattıkça kış vuruyor satırlarıma
Anlattıkça üşüyor, anlattıkça ısınıyor yüreğim.
Bugün sardunyalarım da açmadı
Belki de küskün renklere
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım
Sensiz soluyorum anlayacağın

Duyuyor musun, orada mısın,
Var mısın, yok musun?
Bir tek şeyi unutma!
Seni sevdim ben.
Yanarak, yıkılarak
Aklıma her geldiğinde ağlayarak….

Animacin42-2

 

Bir Yanıt to “Sevdim Seni Bir Kere…”

  1. HAKİKAT Says:

    Gül mü gül yağı mı:

    Gülde rugan olsa mahv-ı cüz ü kül

    Şemm-i bûy-ı rugan it isterse gül 5/3139

    Gül yağı gülde gizlenmiş, varlığı onun varlığına karılmışdır.

    O halde o koku nereden geliyor: Gülden mi, gül yağından mı? Sen ister gül diye kokla, ister gül yağı diye, fark etmez. Gül nerede biter gül ağı nerde başlar bilinmez. Kimilerinin varlığı gülle gül yağı gibidir. Kendi varlığını Güller Sultan’ının varlığında erittiği içindir ki nice ariflerin nefesinde o Gülün rayihası tüllenir. Kimileri de “onun adına tutan benim, yürüyen benim, gören ve konuşan benim” ilâhî hitabına mazhar olurlar.

Bir Cevap Yazın

