Ben Geldim ”Rabbim…!”

I raise my hands to you.... by KoRaYeM.
 
”Rabbim sen olmasan kimin aklına gelirim ben…!”
 
İbrahim Tenekeci

2 Yanıt to “Ben Geldim ”Rabbim…!””

  1. talip bilir Says:

    cenabı ALLAH sizden ve sizin gibilerden razı olsun böyle bir çaba içinde olduğunuz için SELAMÜN ALEYKÜM.

  2. ALAADDİN Says:

    Cevşenü’l Kebir’den -02-
    ——————————————————————————–

    1. Ey efendilerin efendisi

    2. Ey dualara cevap veren

    3. Ey iyiliklerin sahibi

    4. Ey dereceleri yükselten

    5. Ey bereketleri büyük olan

    6. Ey hataları bağışlayan

    7. Ey belaları def eden

    8. Ey sesleri işiten

    9. Ey dilekleri veren

    10. Ey sır ve gizlilikleri bilen

    Sen bütün kusur ve noksan sıfatlardan münezzehsin, Senden başka ilâh yok ki bize imdat etsin. Emân ver bize, emân diliyoruz. Bizi Cehennemden kurtar.

Bir Cevap Yazın

