…/…

Gelin-cik by Lâ Edrî ♥ Palestine.
Önce kuş olduk, uçtuk semaya ;
Sonra vurulduk, düştük sevdaya.. 
Yandık ateşten korlar misali..
Öyle derindi vardık mihraba,
Aşkı ilahi saydık cihanda,
Özden buluştuk fani mekanda..
Ayrılsa yollar güller savrulsa ,
Susmaz ki aşka aşık gönüller.

Bir Yanıt to “…/…”

  1. รยкût-ย ђคאคl Says:

    Çığlık düşmeye yüz tuttu
    Gecenin baş ucunda
    Bir yarım haykırıştı ağzımı dolduran
    Peşimde gölge
    Peşimde mavzer namlusu

    Köşe başlarının kuytusunda
    Can verdi umut
    Can düştü göğsümden
    Ak alınlar kuşandım
    Kızıl kanlar sızarken

    Ahh yâr
    Ahh hasretim
    Sustum çığlıklarımı geceye asıp
    Sustum avaz avaz / yokluğuna..

    Oysa bahara uzatmıştım ellerimi
    Ellerindi ellerimin baharı
    Ellerin ellerimdi

    Fırtınalara mahkum gençliği ömrümün
    Ellerim yara bere
    Ellerim pusatlı

    Zaman sarhoş bir tebessümken
    Şom ağızlar kenarında
    Adımlarım kan-revan
    Peşimde cellat
    Peşimde ölüm kuytusu

    Ahh yâr
    Ahh güneşim
    Koştum adını dilime dolayıp
    Koştum düşe kalka / varlığına..

Bir Cevap Yazın

