Bir Rüya Gördüm, Sen Yine Sustun, Ben Gittim…

love........  explore by Celifnur :).

”her şey güzel olacak” diyor içimden bir ses. ”her şey güzel olacak”
inanmak istiyorum. her şey güzel olsun istiyorum. ”sonra her şey bitiyor” uyanıyorum soluksuz…

içimi acıtanın ne olduğunu bilsem, uzaklaşsam ondan, ulaşamasa bana, acımasa canım bu kadar. çeksem gitsem, çok uzaklara, kendimden gitsem, kafamdakilerden zorunluluklardan, sorumluluklardan gitsem, uzun bir kumsalda sıcak kumların üzerinde yatsam. uyusam, bir daha uyanmasam. iyi gelse gitmek bana. her şey güzel olsa. içimi acıttın…
bana bir şeyler anlat
canım çok acıyor
bana bir şeyler anlat
içim içimden geçiyor

bir masal anlat bana. içinde hiçbir şey olmasın. sadece sessizlik olsun. hiç olmayışın olmasın. huzur olsun. gözlerimi kapatıp hayal kurayım ben de. içinde hiçbir şeyin olmadığı bir hayal. sen ve ben olsun biz olamayışımız olsun meselaa. mutlu olayım. güzel şeyleri çağrıştırsın sözlerin. ne anlattığının önemi yok. bana bir masal anlat.
sadece sussam. iyi gelse susmak bana. her şey güzel olsa.
yanımdasın susuyorsun
susuyor konuşmuyorsun
bakıyor görmüyorsun
dokunsan donacağım

gözlerimi kapatsam, sussam, sussam, silinse her şey. herkes gitse. gerçekler bitse. sadece bembeyaz bir gün kalsa bana. bomboş bembeyaz bir gün kalsa. konuşmadan. dinlemeden. görmeden. sıkıldığım ne varsa silince düşüncelerimden. her şey geçse. gerçek iyi gelse bana. yokluğun meselaa. her şey güzel olsa.
”bir masal yaşat bana. her şey geçecek de. çok mutlu olacağız de. inandır beni. her şeyin geçeceğine. gideceğiz de. gitmesek de. güzel olacak her şey de. ama gitme.
Hadi birşeyler söyle
Çocuk gözlerim dolsun
İçinden git diyorsun
Duyuyorum, gideceğim,
İçimde soluyorsun
İki can var içimde
Korkular salıyorsun üstüme korkular
Her an başka biçimde
bana benden yakın benden yabancı, içimde dolaşan, gezinen biri var.
içimde ölen biri var… 

3 Yanıt to “Bir Rüya Gördüm, Sen Yine Sustun, Ben Gittim…”

  1. RıZa BeRKaN GÜLER Says:

    Hayırlır Akşamlar Sevgili Semra kardeşim gördüğümüz kadarıyla günü dokunaklı bir çalışmayla noktalıyorsunuz.
    Elinize,gönlünüze sağlık. Emeğinize bereket.Paylaşım için teşekkür ederiz.

    HAYATA DEĞER BİR YAŞAM, SEVMEYE DEĞER BİR AŞK, DOSTLUĞA DEĞER BİR ARKADAŞLIKTAN; ASLA VAZGEÇME NE EKSİK NE DE FAZLASINI İSTE DUYULMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK GÖRMEDEN SEVMEYİDE BİLİR

    Bana bir masal anlat.. Herkesin her şeyin iyi olduğu..

    Bana bir masal anlat.. Varolmayan ülkede geçen..

    Bana bir masal anlat.. yalanlardan uzak..

    Bana bir masal anlat.. her zamankinden güzel..

    Bana bir masal anlat.. mutlu ettsin..

    Bana bir masal anlat.. göz yaşım dinsin..

    Bana bir masal anlat.. içinde özlem olmayan..

    Bana bir masal anlat.. herşey, herkes eskisi gibi olan..

    Bana bir masal anlat.. Sen gitsen bile masalın kalsın..

    Bana bir masal anlat.. dilden dile anlatılsın..

    Bana bir masal anlat.. huzur versin..

    Bana bir masal anlat.. içinde İstanbul olan..

  2. lehfan Says:

    BİR NEHİR Kİ ÖMRÜM…

    “sonra farkettim ki..
    su akıyor..
    rüzgar esiyor..
    yağmur yağıyor..
    her şey yine ve aynı şekilde oluyor..
    öyle bir yere geldim ki;
    sıcak ve soğuk..
    aşk ve nefret..
    savaş ve barış..
    üşümek ve sonra ısınmak gibi..
    gitsem ayrılık olur..kalsam çöl..
    gidersem bende hasret olur ve belki beni sevenler de özler..
    ama anladım ki özlemden hiç kimse ölmüyor;
    ama ben ölüyorum..
    nefes alıyorum önemsiyorum ve gitmek istiyorum..
    anladım ki hasret yeni bir aşka kadar sürüyor..
    sevdiklerim ve beni sevenler bağışlayın;
    su akıyor ve ben gidiyorum.. ”

    Tuncay Akdoğan

    siyah sayfa ve üzerindeki renler çok hoş olmuş..

  3. รยкût-ย ђคאคl Says:

    SÜKÛT, HAYAL, MUHABBET…!

    Ben sükûta göçmüşüm, sükût benim oylağım.
    Ben hayale göçmüşüm,
    Hayal- arzularımı hakikate götüren
    Elimdeki bayrağım.
    Hayal gökte kanadım.
    Yerde çapan Kırat’ım,
    Denizdeyse yelkenim.
    Sükût- mabedim benim!
    Bıkmışım bu dünyanın hayli küylü sesinden
    Sanırım kurtarmışım yerin cazibesinden.
    Yerde her şey ölçülür, her şeyin bir haddi var.
    Yerde deryaların da öz cezri var, meddi var.
    Yerin kanunlarına baş eğmeyen hayalim

    Benim sonsuz Âşkımı sonsuzluğa taşıyor.

    Sükûtumla kol kola orda rahat yaşıyor
    Bu hayatın şartı yok.
    Varla yokun dünyada benim için farkı yok. Kavuştuğum sükûtu ama işitirim ben
    İşittiğim bu sükût daha güçlü seslenir
    Dünyanın ses küyünden.
    Belki benim içimde çarpışan fikirlerin
    Gür sesidir bu sükût.
    Arzumun karşıdaki engellere vurduğu
    Darbesidir bu sükût.
    Hayal, sükût, muhabbet- şeref yolum, şan yolum
    Allah’ın dergâhına beni götüren yolum.
    Sükûtu anlamayan ebedi gaflettedir.
    Bir çerçeve içinde hangiyse bir haddedir.
    Sükûtun feryadını işitenler, duyanlar
    Sonsuz ibadettedir.

    (Bahtiyar Vahapzade)

Bir Cevap Yazın

