… ŞAMPİYON KARAKARTAL…ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ…

ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ

 

 

14 Yanıt to “… ŞAMPİYON KARAKARTAL…ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ…”

  1. GeneraL Says:

    teşekkür ederim ablam sende beşiktaşlısın galibasaygılar sunarım

  2. •♥ђülאค♥• Says:

    BEN GELDIM BACIM:=)BIR DEGIL BIN KUPA SANA HELAL OSLUN BESIKTASIM OLEYYYYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYYYY OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  3. Tacettin Says:

    “Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim” Gazi Mustafa Kemal AtatürkSEVGİLİ SEMRA KARDEŞİM ;BEŞİKTAŞ\’ IN ŞAMPİYONLUĞUNU KUTLUYORUM. TAKIMLARDAN ÖNCE HER ZAMANDOSTLUK VE KARDEŞLİK KAZANSIN İNŞALLAH. HAYIRLI GECELER DİLİYORUM……

  4. Leyla Says:

    Herzlichen Glückwunschliebe sister Semra :)Möge immer der Bessere gewinnenHayirli Geceler..Allaha emanet ol!

  5. Portofino Says:

    Hayırlı geceler semra, şampiyon Beşiktaş blogun harika ……Şampiyonluğumuz hayırlı olsun, hayata böyle lezzetler lazım….sevdiklerinle sevgi, saygı ve dua ile kal…..

  6. ALİ Says:

    Hayırlı tatiller hayırlı günler semra Beşiktaşın şampiyonluğunu tebrik ediyorum.Gerçi BJK şapiyon olmasa yine sevinecektin bunuda biliyorum.Allah seni her iki halde de mutlu edecekse bundan iyi bir durum herkese nasip olmaz şampiyonluğun tadını çıkar.Hayırlı günler dilerim.Allaha emanet ol.

  7. iremm Says:

    evet veeeeee şampiyon beşiktaş tebrik ederim gerçekten gurur duyulacak bi tablo durdunuzz durdunuz turnayı gözünden vurdunuz değer bence (3)kupa herkes alamaz tebrikler kardeş takım gurur duyduk sizinle farkımız bu nede olsa kardeş takımsınız sizin başarınız bizim başarımızdır tebrikler karakartalar;))))))))

  8. DENİZ Says:

    Ben hayatta bjk yı tutmadım.Ama büyük oğlum BJK lı o yüzden oyunuyla ve disipliniyle Bjk yı hp takdir ettim.Şampiyonluğunuz kutlu olsun semra bacımm.Yeni yıda da başarılar dilerim Bjk ya.Allaha emanet ol K.İ.B.

  9. Mehmet Says:

    Şampiyonluğunuz hayırlı olsun.Sizleri kutluyorum.Sağlıcakla ve hoşça kalınız.Sonsuz güzellikler dileklerimle." Bir Sevdadır Trabzonspor "

  10. Beşiktaş Şampiyonnnnnn wooooooooooom-semra -after 6 years, congratulations my friendhttp://i42.tinypic.com/2sbuxs7.jpg

  11. ALAADDİN Says:

    Çıktım erik dalına anda yedim üzümüBostan ıssı kakıyıp der ne yersin kozumuKerpiç koydum kazana poyraz ile kaynattımNedir deyip sorana bandım verdim özünüİplik verdim çulhaya sarıp yumak etmemişBecit becit ısmarlar gelsin alsın beziniBir serçenin kanadın kırk kağnıya yüklettimÇifti dahi çekmedi şöyle kaldı kazınıBir sinek bir kartalı salladı vurdu yereYalan değil gerçektir ben de gördüm tozunuBir küt ile güreştim elsiz ayağım aldıŞunu da basamadım göyündürdü özümüKaf dağından bir taşı şöyle attılar banaÖylelik yola düştü bozayazdı yüzümüBalık kavağa çıkmış zift turşusun yemeğeLeylek koduk doğurmuş bak a şunun sözünüYunus bir söz söylemiş hiçbir söze benzemezErenler meclisinde bürür mana yüzünüYUNUS EMRE

  12. Fenerli olarak sadece kutlarım diyecem…

  13. Yilmaz Says:

    slm….siyahbeyaz karakartal….

  14. BRUNO. Says:

    Semra Biz sadece büyük olmak istiyorum ve giderek daha uzak olduğunu senin ve Senin Gospel Teachings tarafından ve gözyaşları ile sonra dua ve laments, Bu yani sürekli herkese karşı ayrımcılık: birkaç erdemleri ve birçok yardım sefil ile: bizim sevdiğiniz önyargı içinde kaybolur! Hepimiz için her şeyi istiyorum ve yıkılan her şeyi yapmak; kendimizi ve sonra kalplerimiz ilk Şimdi bu kadar nefret ve sevgi dolu değil. Bazı insanlar günlük bir ihmal insanların önünde sadece olan ibadet, kim, prays ve weeps kneels ve daha sonra diğer ve eğer bakım. Burada spekülasyon dergi hakkında olarak, bir İşte bu sizi satmak, evet bu sıkıcıdır vardır Bir Kutsal Kitap olarak biliyoruz Bazı insanlar Kim söylemi güzel ve sırf bu yüzden, seni seviyor bu kayıp olan binlerce kelime layık, ses ve gerçekten sonra .. bilmiyorum olarak Babam ve Tanrı tüm çocukların; Neden aşık, kardeşini görmek yapmak Bunu bilen sadece iyi konuşmak. Bruno..

Bir Cevap Yazın

