Vakt-i şerif Cuma, ahir ve akibet hayrola ….

O my Lord leave me not alone;

Mein Herr, lasse mich nicht einsam,

“Señor! No me dejes solo!

Senhor, não me deixe sozinho!

Seigneur: “Ne me laisse pas seul, 

“Rabbim, beni yapayalnız, bir başıma bırakma!

Quran/Enbiya/89

Kimsesiziz kime gidelim

Yaralarımız var kime
Sıcak bir şey arıyoruz, kime
Merhamet istiyoruz, kime
Bağışlanmak istiyoruz, kime gidelim
Sorumuz ve cevabımız sen değil miyiz
Yorgunuz, kaybetmişiz, dalgınız, kırgınız, küsmüşüz
Bu çocuklar birer birer kaybolurken sisler içinde kime gidelim
Çok yürüdük yollar kayboldu yol bulduk sana geldik
Ne getirdin deme bize senden başka neyimiz varsa o bizim yokumuzdur
Geldik işte bunlar ellerimiz
Bunlar da ellerimizin büyük boşluğu

Yaptıklarımız için
Yapmadıklarımız için

Elimizi
Dilimizi
ım
Bağışla bizi!
Bağışla bizi!

Başımız yerde
Açtık elimizi sevgilinle birlikte
Bize bak çekip çıkalım uçurumlardan
Bize bak çıkalım dünyanın bütün kulluklarından
Parçansak al bizi bir daha ayırma evinde uyuyalım

Yabancıysak dost ol bize senden ayrılmayalım
Elimiz açık ve ruhumuz secdede durmuş bekliyoruz
Sevdiklerin aşkına sevenlerin aşkına
İnşirah inşirah inşirah
Ayetin değil miyiz senin

Mevlana İdris

***

Vakt-i şerif  Cuma, ahir ve akibet hayrola ….

6 Yanıt to “Vakt-i şerif Cuma, ahir ve akibet hayrola ….”

  1. BRUNO. Says:

    Sabah .. Semra İyi Benim tatlı arkadaşım .. bu bir .. sevgi dolu .. kalbin .. ve sevinç neşe ile .. beni .. lütfen Sal kalbim .. içeri Bu ışık bu parlayan .. güneş radyasyonu ile .. parlar Gökkuşağının yaratmak … renkli Pazar .. kim .. zevk gelmek kalbim .. içeri Sa Kraliçe ruhumu .. ve Kalbin .. Ben kral Yoksun bir ahlak, I yaşamak istiyordu sokakta, kalbin .. de yalan benim kara .. ve Sa tahta occuppi .. tüm alan .. ruhumu .. içine Ben .. Kral edilmiştir ve kalp köle! .. Krallığının içinde, benim cennet .. ve gel bir kadın olduğunu .. Ben gülümseme verdik olan. size Mah hediye gönül benim krallığı .. Bruno iyi hafta sonu .. öpücük

  2. Tacettin Says:

    Nereye baksam, nereye dönsem sen tecelli ettin,Bir tek insanlıkta görmedim huşu ile yakarış,her şey sende yaşarken; İnsanlık nefsinde ölmüşHer yer sende iken,insanlık her yerde viran olmuş,Bu viran şehirde, divane dünyada yalnız bırakma biziUTANIYORUZ, YALVARIYORUZ RAHMETİ GENİŞ ALLAH\’IM. BİZİ BİZE BIRAKMA…BİZİ BİZE BIRAKMA.Sevgili Semra kardeşimSizlerinde bizleri dualarınızda unutmayacağınızı biliyorum.Sizlerin hakkını nasıl ödeyeceğim bilemiyorum.RABBİM SİZLERDEN SAYISIZ,SINIRSIZ VE SONSUZ RAZI OLSUNSİZLER GİBİ BÜTÜN GÜZELLİKLERİ ÜZERİNDE BARINDIRANDEĞERLİ İNSANLAR KIYANETE KADAR HER DÖNEMDE VAR OLSUN.CUMAMIZ MÜBAREK OLSUN………..

  3. ALAADDİN Says:

    Firkatli ve gurbetli bir esârette, fecir vaktinde ağlayan bir kalbin ağlayan ağlamalarıdır Seherlerde eser bâd-ı tecellî, Uyan ey gözlerim vakt-i seherde İnayethâh zidergâh-ı İlâhî Seherdir ehl-i zenbin tevbegâhı. Uyan ey kalbim vakt-i fecirde, Begün tevbe, becû gufran zidergâh-ı İlâhî.

  4. ALAADDİN Says:

    Üstadımızın nazım şeklinde ifade ettiği bu Farsça ibârenin tercümesi şu şekildedir: Seher bir haşirdir [uyanış, diriliş]. Uyuyan ya da uyumayan herşey tesbihdedir. Ey sersem nefsim, ne zaman uyanacaksın? Ömür bir asır da olsa, her canlının kabre seferi gerekiyor. Namaza kalk, ney gibi inleyerek niyaz eyle: Yâ Rab! Pişmânım, utanıyorum, sayısız günahımdan ar ediyorum, zelîlim. İstikrarsız yaşamaktan göz yaşı döküyorum. Garibim, kimsesizim, yalnızım, zayıfım, güçsüzüm, hastayım, âcizim yaşlıyım, ihtiyârsızım. "El-amân!" diyorum, af diliyorum, dergâhından yardım istiyorum, ey Allah\’ım!.

  5. ALAADDİN Says:

    Âlim-i mürşid koyun olmalı, kuş olmamalı. Koyun kuzusuna süt, kuş yavrusuna kay verir.

  6. Final de semana Weeeeeeeee…Votos de um bom fim-de-semana. É o que desejo a todos que…Que consigam descansar e aproveitem para fazer o que gostam de fazer, porque faz sempre bem à nossa mente e fortalece o espírito!Às vezes, mesmo com trabalhos para fazer, conseguimos ter dias muito bons! Cá nas Ilhas está muito quente. Como é bom este sol, este calor, para nos aquecer a alma e iluminar o nosso dia.Um grande beijo do tamanho do coração de cada um de vós. LADO MEU ROMÂNTICO!NÂO VIVO SEM ROMÂNTISMO! Porque…Amar é… A doação espontânea do eu, Que se expande ao ser doado, Fazendo-nos mais fortes e melhores. Amar é… Confiar plenamente no ser, Não querer possuir, apenas conter, Apenas admirar o ser amado. Amar é… Nada esperar, tudo querer, Colorir sonhos desbotados, Em vez de relembrar, simplesmente viver. Amar é… Estender as mãos sempre, Caminhar lado a lado quando solicitado, Renunciar a tudo se preciso for. Amar é… Ter o que eu tenho… Sentir o que eu sinto… Conhecer-te como te conheço! Anna

Bir Cevap Yazın

