Pray And Prayer…Dua Ve Namaz…


May Allah protect you from all harm…
Lighten your heart with noor of imaan…
Bless you with the vision of ihsaan…
And elevate you with the greatness of always.
Ameen.
The ritual prayer,is the divine light.
El ritual de oración, es la luz divina.
Le rituel de la prière est la lumière divine.

La preghiera rituale, è la luce divina.

Rytuał modlitwy, to boskie światło.

O ritual oração, é a luz divina.

Namaz nurdur.

5 Yanıt to “Pray And Prayer…Dua Ve Namaz…”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Namazın bizzat kendisi dua ve tesbihtir.Allah’ım kalbimi nurlandır, kulağımı nurlandır,gözümü nurlandır, saçımı nurlandır, derimi nurlandır,etimi nurlandır, kanımı nurlandır, önümü nurlandır, ardımı nurlandır, altımı nurlandır,üstümü nurlandır, sağımi nurlandır, solumu nurlandır,Allahım! nurumu artır, bana nur ver. Ey nurun nuru ey merhametlilerin merhametlisi Allahım merhametinle beni nur et.Bu anlamlı paylaşım için ALLAH razı olsun. Çalışma için teşekkür ederiz.Eline, yüreğine sağlık – Emeğine bereket Semra kardeşim.*** Her namazdan sonra bizide duaların da unutma 🙂

  2. DENİZ Says:

    CUMA GÜNÜMÜZ HAYIRLI UĞURLU OLSUNCuma, müslümanlarca bir bayram günüdür. Bu mübarek günde müslümanlar mabetlerde toplanırlar. Okunacak hutbeleri dinleyerek faydalanırlar. Hep birlikte cuma namazını kılarlar. Sonra ya başka ibadetlerle uğraşır veya ziyaretlerde bulunur yahut günlük işleri ile uğraşmaya koyulurlar.Bir hadis-i şerifde buyuruluyor: "Üzerine güneşin doğduğu en hayırlı gün, cuma günüdür. Adem aleyhisselam O gün Cennet\’e konulmuş, O gün Cennetten çıkarılmıştır. Kıyamet de o gün kopacaktır."

  3. Tacettin Says:

    NAMAZ SANCIMA İLAÇ YANIK YERİME MELHEMONSUZ EBEDİ HAYAT BENİM OLSA İSTEMEM Necip Fazıl KISAKÜREKSevgili Semra KardeşimCUMAMIZ MÜBAREK OLSUN, RABBİMİZ HER ZAMANSİZLERLE OLSUN.SAYGI, SEVGİ, SELAM VE DUA İLE

  4. BRUNO. Says:

    Gönül Merhaba yazı, yasalar Gözlerimi ve okşama yakın derinliklerinden varış benim varlığını mercan duygu yüzmek yaz ve arzusu içinde Sen Rosa yapmak ellerini arasında kızıl anları yakut ve çiy damlacıkları oluşmaktadır bu yolları sulamak Passion Ben denizde kaybol duygulanımlar da verebilirsiniz her an süre bu verildi kader tarafından complicit olur bizim sessiz şarkı aşk … Seni .. iyi bir hafta sonu diliyorum tüm istekleri gerçekleştirilir altı çok özel .. Bruno, her zaman arkadaş … öpücük

  5. sevgi Says:

    Sen Teselli Et Beni…Öyle çaresizim ki Rabbim, çarelere ermiyor aklım… Bir yüzüm solgunken, isyankar öbür yanım… Öğütleri masal gibi dinliyorum… Nasihatler ninni misali geliyor, başımı sallıyorum… sanki anlamış gibi… Beni takipte ızdırap… Peşimden gelir kabuslar… Kimsem yokmuş şu dünyada senden başka!.. Merhametine uzatıyorum ellerimi… Senin rahmetinle yıkamak istiyorum kirli tövbelerimi… Dizginle çılgınlıklarımı… affet günahlarımı… Ey affetmeyi seven Rabbim, sil göz yaşlarımı… Sen teselli et beni, serinlik sun şu bağrıma… Vardır bunda da bir hayır… Hayırlı kederlerimi sen sevdir bana!.. Tıpkı geceye saçılan yıldızlar gibi, ömrüme ışık olsun, sıkıntı anlarımda ettiğim dualar… Hüzünlerde olgunlaştır beni… Cahilim çok cahilim… Sen yolum ol! Sen sonum ol! Sen tut elimden, sana giden yollarda nurum ol! Dağlar kadar günahlarıma, bir avuç tövbe kırıntısı getirdim… Sen derman ol şu volkanlarıma… Sensiz bir yürek ne kadar boş!.. Sümeyra Demirhayırlı günler canım paylaşım resimler harika emeğine sağlık..öpüldünüz ..selamun aleykum

Bir Cevap Yazın

