Benim/MESELEM…!

niyet ettim... by kelimat.

Zar peşinde kumarbaz meçhul zevkinde abes.

Kelimenin üstünde

Cümlelerin altında

Benim büyük meselem

Güzelin hor duruşu sadık âşıka nefes

Ufuk kaçar özünde

Bir sayının ardında

Sütle yazılmış kasem

Olmaz bilmez çocukta geçmek bilmez ki heves

Sıcak ütü bütünde

Rüyâ dili katında

Nazı çözüyor ensem

Altun pınar başında mihenge gelir herkes

İlk dörtlüğün kökünde

Bir balığın sırtında

Benim büyük meselem

(Alıntı) 

 

Bir Yanıt to “Benim/MESELEM…!”

  1. Thank you for following my blog🙂

Bir Cevap Yazın

