Allahu Ekber! Allah Büyüktür!Allah is Great!

Allah is enough for me.Allah, benim için yeterlidir.
Allah is great.Allah büyüktür.
…signs of Allah’s (God’s) Sovereignty for people who have sense…
…akıl sahibi insanlar için bunlar Allah’ın üstünlüğünün işaretidir…
goldstar-1

YA RABBİ

Seni tarif etmektedir bütün güzel isimler
Sen güzel isimlerini aşikar etmezsen ruhum karanlıkta kalır
Esmaül Hüsna’na şahit yaz beni…

Ben acizim Sen Kadirsin
Ben fakirim Sen Rahimsin
Ben ölüyüm Sen Haysın
Ben çaresizim Sen Ehadsın
Ben muhtacım Sen Sametsin
Ben sağırım işiten Sensin
Ben körüm gören Sensin
Ben dilsizim konuşan Sensin
Ben yaratılıyorum yaratan Sensin
Ben yokum var eden Sensin
Ben hiçim ama emellerim büyüktür
Ben yoksulum ama isteklerim çoktur
Ben isterim çünkü Sen büyüksün
Şahit yaz büyüklüğüne bu küçük kalbimi

Yâ Bâsit:
Ruhları bedenlere yerleştiren, genişleten, açan ve bolluk veren Allah, Kendisi’ne iman eden, kalpten itaat eden kişilere dünyada maddi ve manevi bolluk, genişlik verir. Onların önündeki zorlukları açar. İman edenler karşılaştıkları her türlü zorlukta, sıkıntıda ve hastalıkta yalnızca Allah’a sığınırlar ve O’nu vekil edinirler. Bunun bir karşılığı olarak Allah inkar edenlerin işlerini zorlaştırırken, müminlerin işlerini kolaylaştırır.

5 Yanıt to “Allahu Ekber! Allah Büyüktür!Allah is Great!”

  1. Tacettin Says:

    Ey en Güzel!Ey Cemil!Ey Allah\’ım!Zatıyla en güzel Olan Sensin Allah’ım!Sıfatlarıyla en güzel Olan;Fiilleriyle en güzel Olan;İsimleriyle en güzel Olan Sensin yalnız Sen!Yücelik Ridasıyla gizlesen de yüzünü benden;Tasavvur edemesem de Senin Güzelliğini;Ben!Çamurdan yarattığın insan;En güzelin Sen olduğuna inanırım bütün kalbimle!Yalnız Sana taparım!Sana secde eder,Senden yardım dilerim yalnız!Cemîl Adınla güzelleştirdikçe kalbimi Sen Rabb’im;Kalbimi yalnız Sana Sunarım!Allah’ım!El Cemîl Olan Allah’ım!Senin Rızan için;Sana itaat etmeme yardım et Cemîl Adınla!Cemîl Adınla Rabb’im;Emirlerini güzelce yerine getirmeme yardım et!Yasaklarından kaçınmama yardım et!Aklımı,Kalbimi,Ruhumu güzelleştir Cemîl Adınla ne olur!Güzel bir ahlâk bahşet bana!Senin o güzel Dininle, hakkıyla ibadet etmemi nasip eyle Cemîl Adınla!Adı güzel kendi güzel Muhammed’in (Sallallahu aleyhi ve sellem)şefaatini nasip eyle ahirette de Rabb’im!Sevgili Semra Kardeşim. Bilgilendiren ve bilinçlendiren çalışmalarından ve paylaşımlarındandolayı Allah razı olsun. Güzel çalışmalarından dolayı Rabbimizde bütüngüzellikleri sizlere nasip etsin. Saygı, sevgi, selam ve dua ile hayırlıakşamlar diliyorum. ALLAH\’A EMANET OLUNUZ DEĞERLİ KARDEŞİM…

  2. ALAADDİN Says:

    GÜNEŞE GÖZÜNÜ KAPATAN KENDİNİ KARANLIKTA BIRAKIR

  3. Crea tu propia vida, encuéntrala y luego vívela… No olvides que Dios tiene un plan maravilloso para cada uno de nosotros, y debemos aprender a descubrirlo. DESEO KE HAYAS PASADO UN BONITO FIN DE SEMANAPUES KE EL INICIO DE SEMANA SEA MARAVILLOSO PARA TI CIELOUN ABRAZO

  4. .G.üLümca.N. Says:

    **ALLAHIM****Bizi, nefsimizin çılgın istek ve arzularından muhafaza eyle.Bizi, iyilik yaptığında sevinen, kötülük işlediğinde pişman olup af dileyenlerden eyle.Bizi, nimetlerin karşısında nankörlük edenlerden değil, bol bol hamd edenlerden eyle.Bizi, hidayete erenlerden, muttaki, muvahhid, mücahüd olan güzel kullarından eyle.Bizi, cihad edenlerden, şehit olanlardan eyle.Bizi, huzurundan boş çevirme, lutfunu nail eyle YA RABBİ.**ALLAHIM**Bize, küfre açık kapı bırakmayan bir iman nasip eyle.Bize, hayırlı ve huzurlu ömürler ihsan eyle.Umduklarımıza nail eyle, korktuklarımızdan emien eyle.Ayıplarımızı ört, kalplerimizi pak eyle.Hayırları feht eyle, şerleri def eyle, sunumuzu hayır eyle.Kulluk edenlerden, affına erenlerden eyle.Doğruyu söyleyenlerden, yanlışa düşmeyenlerden eyle.Hakikatten şaşmayanlardan, doğru yolu bulanlardan eyle.AMİN…Mutlu Haftabaşları🙂

  5. sevgi Says:

    Ahirzaman yiğidiKapındayım…Ne gövdemi ayaklarının altına serecek ateş var yüreğimde…Ne de cebimde sorular…Sevmeyi arayan yorgun gönlümün,Sessiz ama arzulu çekiştirmesinin peşinde…Kapındayım…Bugün böyleyim işte…Bazen böyleyim.Yangınımın alevleri susar…Fırtınam diner…Tatlı bir başağrısını katık edip,ruhuma ayna ararım anlamak için…Bir limana sığınır gibi…Kapındayım işte.Uzaktan gelmedim; zaten biliyorsun…Ben bu mahallenin çocuklarındanartakalanım…Bir taş koyamadım belki bir taşın üstüne…Ama hiç yıkmadım.Ondandır;Bir yanım hüzün, bir yanım teselli…Benimkisi…Ahir zaman yiğitliği!Kapındayım…Ne gövdemi ayaklarının altına serecek ateş var yüreğimde…Ne de cebimde sorular…Yetecek yorgun gönlüme,Hatırlanmak…Gözüm yok fazlasında…Başladığım yerde bitirmek umuduyla…Kapındayım…Murat Başaran ALLAH razı olsun meleğimm bitanesin sen ..paylaşım resimler yıne muhteşem emeklerine sağlık canımcım rabbim daim yar ve yardımcın olsun senı hep korusun ..öpüldün:)

Bir Cevap Yazın

