Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…!

 

 

Vazcaydım..!
Kendimi
aramaktan…!

Beni bende bulamıyorum..!

Nerede arasam bilemiyorum..!

Yanlış hesaplar yapıp…
Canımı yakıyorum.

Gönlün sahibi benmiş gibi ,
Hakkına giriyorum!

Ben/siz/im..!
Beni bana döndür Ya Râb..!
Beni bana döndür ki
Seni bileyim..!

Gün sabaha çalarken; sessizim…

Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…!

 

 

 

 

 

8 Yanıt to “Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…!”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Aşk ney di?Aşk kendini unutmaktı…Aynada onu görmek,yürekte onu bulmaktı..Kimsin diye sorduğunda SEN diyebilmekti…SEN olabilmekti..!~~Neydi umut; sevmekti birbirini, dava ve Rabbi için mücadele vermekti.Haykırmaktı dağlara..EHAD diyebilmekti sonunda ölüm olduğunu bile bile .Ve bilmekti çilenin içinde hayat var.~~Hayatın sahibine KUL, Davanın sahibine ÜMMET olabilmek duası ile….Gönül gözü görmeyen can gözünü neylesin Dünyada dönmeyen dil mahserde ne söylesin Mevlam kalbinizi nur ebedinizi Cennet eylesin Mevlam ömrümüze, aklımıza, kalbimize ve şahsiyetimize bereket katsın.Hak cemalin nuruyla kalplerimizi pür nur eylesin. CUMAMIZ mübarek olsun.Selam ve dua ile

  2. yasin Says:

    SELAMÜNALEKÜM BÜTÜN MÜMÜNLERİN CUMASI MÜBARER OLSUN ALLAHA AMANET OLUNUZ

  3. BİLAL Says:

    Kim Ne Derse DesinKim ne derse desin ben seninleyimKim ne derse desin ben buyum.Bir takıntı da olsa.Bir rüya da olsa ben yaşıyorum.Yürürüm durmaksızın yalnız.Durur mu bu alem yerinde sevgisiz.?Kendime bir dünya kurdum,Kendime bir kelime sakladım kimseler bilmesin.Zamanı unutmak geliyor içimden.Unutmak geliyor içimden imkansızlıkları.Unutmak geliyor fakat unutmak yok olduCUMANIZ MÜBAREK OLSUN….

  4. ωнιтεωσlf Says:

    Você é a amiga que eu pedi á Deus! E o meu desejo para você é… Um mundo colorido… um mundo feliz… um mundo cheio de paz… um mundo cheio de afeto… um mundo cheio de serenidade… um mundo cheio de esperança… dias cheios de alegrias! Boa noite!Bons sonhos!Fica com Deus. Bjxxxx de Tânia

  5. ♥♫♥Félinha♥♫♥ Says:

    Olá, boa noite! lindos sonhos…………………………………..Aqui vai um pequeno poema com todo o carinho!!***********************************************************~*~*TENTAÇÃO*~*~Não me tente, ó menina,Com essa beleza divinaQue me mostra, quase nua…Não me tente, que enlouqueço,E dos pudores esqueço,Ante o que me insinua…Há tempos que a desejo,Sonho doido com seu beijo,Sua boca de sedução…E agora a vejo assim,Projetar-se sobre mim,Com tanta provocação…Se me tenta, desejosa,Qual uma gata manhosa,Com tanta desfaçatez,Vou deitá-la sobre a relvaE qual as feras na selva,Possuí-la de uma vez!(Piero Valmart)beijo, com carinho…Félinh@

  6. DENİZ Says:

    GÜNLERİN EN GÜZELİ OLAN CUMA GÜNÜNÜZ HAYIRLI VE BEREKETLİ OLSUN

  7. ALİ Says:

    +++CUMA GÜNÜNÜZ HAYIRLI VE MÜBAREK OLSUN+++ …………………….CUMA DUASI……………….. Lailahe illallah Cuma’nın sebebiyle, Muhammedün Resullullah gerek yüzün gölgesiyle dünya ve ahiret muradımı ver. Melekler duasıyla, Ya vedüdüm, entel maksudum, Kulhüvellahü ehad, bin bir kere ya samed, cennet kapılarını aç, benim günahımdan geç. Benim günahım varsada senin gibi halikim var. Muhammed Aleyhisselam dostum var.

  8. bedr Says:

    çok güzel we özel yazılarr

Bir Cevap Yazın

