ALLAH(c.c.)……..BEN BENİ BANA BIRAKTIĞIMDA ,SEN BENİ BANA BIRAKMA!!!

Allah,sem
Sessizlik,
Sukunet,
Huşu bize unutturulmuş değerler…
(Narsistlik sızıyor her tarafımızdan)
Bir seccadelik huzur adacıklarında yaşamak ne bahtiyarlık;
O’nu tanıyan ve itaat eden, zindanda dahi olsa bahtiyardır …
O‘nu unutan saraylarda da olsa zindandadır , bedbahttır …”

2 Yanıt to “ALLAH(c.c.)……..BEN BENİ BANA BIRAKTIĞIMDA ,SEN BENİ BANA BIRAKMA!!!”

  1. ----HAYATCEMRESİ---- Says:

    başlık olarak kullanılan dua fevkalade!yürekten amin diyorum.
    http://hayatcemresi.wordpress.com/

  2. ali can Says:

    böyle bir sayfaın olduğunu bilmiyordum çok güzel miş ellerine sağlık.başarılar dilerim.

Bir Cevap Yazın

