İstanbul ve Sen…

 
Denizin ortasında, sessizliğin sesi Kız Kulesi…..!! 
İstanbul’un nazlı Kızı Kız Kulesi…..!!

Salacakta kalbim denize düştü
Bu kaçıncı şemsiye açmayışın yağmurda,
Kız kulesi de üşür mü? deme,
Ya sen olmayınca…

 

4 Yanıt to “İstanbul ve Sen…”

  1. kız kulesi

    Günlerden cumartesi bir Eylül sabahı
    Amacım biraz gezmek ve de denizi seyretmek
    Beşiktaş’ta kurdum en son karargahı
    İliştim bir banka niyetimbiraz dinlenmek
    Karşımda kız kulesi altı masmavi deniz
    İşte bu düşünceyle rüyadayım ben deniz
    Sordum kendi kendime suçu neydi kulenin
    Sırrı neden çözülmez yokmudur hiç bilenin
    Gece gündüz ordasın sen hiç üzülmezmisin
    Tutmak istiyorum çağırsam gelmezmisin
    Dertleşelim seninle gel beraber baş başa
    Saklama gerek yok sevdalısın birine
    Cezalandırmışlar seni denizin ortasında
    Haykır masumluğunu Beşiktaş’a Üsküdar’a
    Biri seni çiziyor bembeyaz kağıtlara
    Çizmekle bitmiyor kağıda sığmıyorsun
    Ben sana gelmem sen bana gel diyorsun
    Tek bir şartla gelirim anlat bana öykünü
    Duysun martılar balıkçılar hükmünü
    Bak zaman geçiyor ben artık gitmeliyim
    Nelere şahit oldum bir anlatayım
    Artik bana müsade hoşçakal kız kulesi
    Hoşçakal Beşiktaş Hoşçakalın Üsküdar.


  2. فيلم الرسالة مترجم

Bir Cevap Yazın

