Yalnı(z)lığım…!!!

 

Sana Dün Bir Tepeden Baktım Aziz İstanbul! by Efs.Sultan™ (Bad-i Saba).
 
Yeni tanıştık belki de
Ama kimbilir belki de hep vardın
Eşlik ediyordun sessiz ve sinsice belki de
Şimdi şimdi anlıyorum
Kurnazca ayırdın beni beki de
Lime lime savurdun sevdiklerimi
Belki de
Olivia by Memo Vasquez.
yalnızlık
 
 
“Hani ıssız bir yoldan geçerken
  Hani bir korku duyarda insan
  Hani bir şarkı söyler içinden
  İşte öyle bişey..”
                  
                     Çiğdem Talu
Yalnızlığım
Yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin
Yalnızlığım kanımsın canımsın
Sen benim çaresizliğimsin

Yalnızlığım
Bugünüm yarınım
Sen benim hüzünlerimsin
Yalnızlığım
Tek bilebildiğim  sen benim
Vazgeçilmezimsin

Bir Cevap Yazın

