Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…ALLAH BİZE YETER!!!

  

But if they turn away, Say: "(Allah) sufficeth me: there is no god but He: On Him is my trust,- He the Lord of the Throne Supreme!"

 

Eğer yüz çevirirlerse de ki: "Bana Allah yeter. O’ndan başka hiçbir ilah yoktur. Ben ancak O’na tevekkül ettim. O, yüce Arşın sahibidir."

(Quran-9/129) 

Kimsesiz kaldığımızda, mutluluğumuz alındığında ellerimizden, yalnız bırakıldığımızda, suçlandığımızda, kınandığımızda; bir seccadenin şefkatinde dualar kalbimize deyip geçerken, dil ile ikrar edilen kalp ile tasdik olunduğunda…

ALLAH BİZE YETER

 
 

Duanın gücünü anlayıp yalnız O’ndan istediğimizde, O’na güvendiğimizde, O’ndan başka hiçbir şeyimiz kalmadığında…

ALLAH BİZE YETER

 

O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır.
"Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır…"

Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…!

6 Yanıt to “Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…ALLAH BİZE YETER!!!”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Elhamdülillah Rabbimiz bizi Ehl-i İslam diyarında, Müslüman olarak bunun şuuru ve bilinci dahilinde hidayet üzere bulundurmuştur.Bundan daha büyük nimet ve mutluluk yoktur bizim için.Allah bize yeter , Kulluk payesi bize yeter. Allah bizi müslümanlıkla aziz kıldı. Allah bana yeter. Aziz-ü Cebbar olan Allah\’ın kulu olmam bana yeter, Ben Allah\’ın kuluyum. Ben Allah\’ın kuluyum. Şeref ve paye adına kendimi tanıtma için söyleyebileceğim sözlerin en büyüğünü söylüyorum.Ben Allah\’ın kuluyum Elhamdülillah ben Allah\’ın kuluyum.O, ne güzel bir vekil,ne güzel bir dost,ne güzel bir yardımcıdır."Ey Rabbimiz, Bağışlamanı dileriz, dönüş ancak sanadır…"Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola…! EFeNDiM

  2. ana Says:

    El amor verdadero significa aceptar los desacuerdos como amigos y compañeros de equipo y no como adversarios o rivales, pues el auténtico amor no consiste en luchar o en ganar. KE TENGAS UN HERMOSO FIN DE SEMANA DISFRUTALO CIELO UN ABRAZO PARA TI

  3. Michaël Says:

    Bu iyi bir deyişle için kalp altındaki teşekkür ederim Ben de bir mümini ve ben inanç var benim en samimi ve dürüst arkadaşlıklar Ben bütün kalbimle sabit bir kucaklaşma Arkadaşınızın Michael

  4. sevgi Says:

    Sultan OlsamTahtimi insanlarin gönlüne kurardim. Aramazdim havasi en güzel tepeler… Günesi en güzel alan yamaçlar… Suyu en bol olan ovalar… Sultan olsam, tahtimi insanlarin gönlüne kurardim. * * * Insanlari “yikmadigim” sürece yikilmazdi sarayim. En saglam, en yüksek ve en asilmaz duvarlar benim sarayimda olurdu. Insanlar, yüreklerine kurulmus sarayimin tek tek muhafizi olurdu. Ben onlari yüregimde muhafaza ettigim sürece, onlar da yüreklerindeki sarayimi muhafaza ederdi. Sultan olsam, tahtimi insanlarin gönlüne kurardim. * * * Muammer Erkulhayırlı cumalar canımm kendine cici bak …ALLAHA emanet olasın s.a.

  5. Jorge Says:

    O amigo é… Aquele que nos dá coragem, mas quer a coragem também. Aquele que nos abre a porta, mas pode fechá-la também.Aquele nos dá um empurrão, mas quer ser empurrado também. Aquele que vibra com o nosso sucesso, e nós com o dele também. Aquele que resiste sua inveja, mas é resistente à nossa tambémAquele que nos dá carinho, mas quer ser acarinhado também. Aquele que cobra pouco, mas é cobrado pouco também. Aquele que nos consola, mas quer ser consolado também. Aquele que nos acompanha, mas quer companhia também. Aquele que nos dá seu calor, mas quer ser aquecido também.Aquele que nos dá amor, mas quer ser amado também. Aquele que nos dá sua amizade, e quer um amigo também…Autor Desconhecidoolaaaa amigoa /amigas um belo fdesemana com abraços e beijos pra td..

  6. DENİZ Says:

    CUMA GÜNÜNÜZ HAYIRLI OLSUN .ÇOK GÜZEL RESİM YAZI KOMPOZİSYONALLAH ELİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK VEAFİYET VERSİN…HAYIRLI TATİLLER..AUF WİEDERSEHEN=ALLAHA ISMARLADIK.

Bir Cevap Yazın

