Seni Seviyorum işte…

Hareketlerim, tavrım, bakışlarım…
Hiçbiri sana yetmiyor ya hani…
İlla ki duymak istiyorsun…
Ona da peki…

Anlaşalım orta yerde…
Ne gerek var ki ellibin tane söze…
İstediğin şeyi tekrar edeyim…
Bitsin bu işkence…

…Seni Seviyorum…
…Seni Seviyorum…
…Seni Seviyorum…
…Seni Seviyorum…
…Seni Seviyorum…

6 Yanıt to “Seni Seviyorum işte…”

  1. ERCAN Says:

    kendine iyibak

  2. Leyla Says:

    Eines Tages wirst du mich fragenwas ich mehr liebedich oder mein Lebenich werde sagen mein Lebenund du wirst gehenohne zu wissen,dass du mein Leben bist…Allaha emanet ol sister Semra🙂

  3. selcuk Says:

    Kesinlikle fazla söze ihtiyaç yok…Ama anlayana malesef…

  4. ÇöL AhUsU Says:

    Yağmur yağıyorduYağmur yağıyordu uyandığımda gözlerimi boşluğa açmıştım yağmur aman vermeden yağıyordu durmadan yürüyordum tanımadığım şehirde yağmur yağıyordu düşüncelerime bulutlar kapatıyordu hayal ufkumu yağmur bardaktan boşanır gibi yağıyordu yürüyordum tanımadığım şehirde, durmadan yağmur yağıyordu ağır ağır düşlerim ıslanıyor, bedenim yaşlanıyordu yağmur tepeden tırnağa yağıyordu tanımadığım şehirde, durmadan, yürüyordum II yağmur yağıyordu karanlık bastığında gözlerimi geceye kapatmıştım yağmur yağıyordu rüzgarla çoşarak durmaksızın huzur arıyordum köşe başlarında yağmur yağıyordu ince ince kapılar bir bir çarpıyordu yüzüme yağmur yağıyordu işleye işleye içime huzur arıyordum köşe başlarında, durmaksızın yağmur yağıyordu uzun uzun ellerim ceplerimde, türkü söylüyordum yağmur yağıyordu ıslık çalarak arıyordum köşe başlarında, durmaksızın, huzur yokki…

  5. Michaël Says:

    Mükemmel Çok iyi yazar Saygılarımızla Tüm arkadaşlarım Arkadaşınızın Michael Tüm kalbimle size benimsemesi

  6. sevgi Says:

    Bak ne diyorum, gizlemiyorum,Sensiz yasamak zor geliyor bana.Her an icimdesin, her an kalbimdesin,Seni seviyorum Seviyorum.Sensiz yasayamam, sensiz hic olamam,Sensiz yasamak zor geliyor bana.Her an icimdesin, her an kalbimdesin,Seni seviyorum Seviyorum.:))

Bir Cevap Yazın

