~~Burası uçurum… Burası son… Burası dip… ~~

Burası uçurum… Burası son… Burası dip…

Biraz eğil sende bak…
SONRASI…
İki kent… İki şiir… İki gözyaşı… İki ölüm… Biri mutlu, biri acı; iki son… Ve inledi bir yürek; “Sen ölsen ben böyle yapmazdım…”

Kahraman Tazeoğlu

*
Ne çok şey öğrendim
Ona engel buna engel
Onu yapma bunu bilme
Öyle olmaz, böyle değil..

Birine vermediklerini başkasına verirse-n eğer
Birinin başaramadıklarını ötekinin başarması gayet normal
Dönüp de suçlayabilir misin?

5 Yanıt to “~~Burası uçurum… Burası son… Burası dip… ~~”

  1. ALİ Says:

    NEDEN BURUK YÜREĞİNNe oldu sana geçmiş olsun melekSağol abi dedi hafif gülerekBilmezler ki kimse derdiniAğlardın her derde benim, diyerekBuruk bir acı var sen de bilmesen de Anlarım ben sen bir şey söylemesendeKonu karmaşık,zaman ters ,umutlar farklıBilirim ben halden azçok gizlesen deBu dünya acı çekme yeri olmasınSaksılarda çiçekler zamansız solmasınHerkes umutlarına kavuşsun tamamenHiç kimse umutlarından geri kalmasın.ALİ CAN 24 şubat 2009 ORDU

  2. Tacettin Says:

    Güzel çalışmalarınızla bizi kelimelerin tonlarca ağırlığından kurtarabiliyorsunuz.Bu yüzden bloğlarınızı çok beğeniyorum. Saygılarımla Can Kardeşim……………

  3. DENİZ Says:

    DÖNME Sana giderken elveda demezsemborcum neyse bir bir ödemezsemderdini sıkıntını çözmek içinDÖNME göz yaşını silmezsemBelki dönemem dediğinde Allah onu kahretsin dediğindeİçinde hiç tereddüt yoksa inanDÖNME kesin elveda dediğindeBizim nasibimiz burdan kesildiyseDikeni batan gül nasıl sevildiyseYeni yerlere yelken açarım dersenDÖNME gözünün yaşınıda sildiyseGit!!Git!!Git!!

  4. Michaël Says:

    Bu güzel şiiri için teşekkürler Seviyorum Tüm kalbimle size benimsemesi Tüm derin arkadaşlıklar Michaël

  5. Ömer Says:

    SENİN İÇİN Dur dinle kardeş sözümü bu söz senin içinDüşündünmü hiç ben kimim neden niçin?Bunca çekilen acılar senin kurtuluşun içinCenneti bulup cehennemden kurtulman için. Hak rasul ağladı bizim için senin içinDört halife ağladı bizim için senin içinSahabeler ağladı bizim için senin içinÜstad ağladı inzivada için için Gel kardeşim gel bu sözüm senin içinAnla halinden kimsesizin fakirin açınAçma sakın örtünü kapat saçın 4 Kitap 24000 peygamber hep senin için. ÖMER KARAAHMETOĞLU 26.2.2009

Bir Cevap Yazın

