”BEN ”diye bir şey yok…. Ben de,

Kendimi yitirdim kendimi bilmezliğimin içinde,
Ben, beni bir gecenin sesliğinde terk ettim.
Issız bir gecenin karanlığına gömdüm kendimi ..
Ben beni  terk edeli,
Ben de ki ben, ” Sen ”oldu…
 

4 Yanıt to “”BEN ”diye bir şey yok…. Ben de,”

  1. BİRİM Says:

    Gül teninden oyalanıp süzül de gelGül bakışlım gözyaşlarım silip de gelYaram sızlar yalnızlığım bilip de gelGül bakışlım gelAy büyüdü geceleri seni bekledimAkgerdanda gül kokulu tenin özledimÇare bilmez dertlerimle yolun gözledimGül kokuşlum gelAya sordum gözlerini kaçırdı bendenGül bakışlım güller aldım ektim yenidenBeni bıraktın gül bakışlım senin idim benGül bakışlım gel.************************************Günün aydın olsun…Gönlün huzurla dolsun…Candostan sitem olsun…Nerelerdesin sen…***********************************

  2. isabel cristina Says:

    A flor Era uma vez uma flor que nasceu no meio das pedras. Quem sabe como, conseguiu crescer e ser um sinal de vida no meio de tanta tristeza. Passou uma jovem e ficou admirada com a flor. Logo pensou em Deus. Cortou a flor e a levou para a igreja. Mas, após uma semana a flor tinha morrido. Era uma vez uma flor que nasceu no meio das pedras. Quem sabe como, conseguiu crescer e ser um sinal de vida no meio de tanta tristeza. Passou um homem, viu a flor, pensou em Deus, agradeceu e a deixou ali; não quis cortá-la para não matá-la. Mas, dias depois, veio uma tempestade e a flor morreu… Era uma vez uma flor que nasceu no meio das pedras. Quem sabe como, conseguiu crescer e ser um sinal de vida no meio de tanta tristeza. Passou uma criança e achou que aquela flor era parecida com ela: bonita, mas sozinha. Decidiu voltar todos os dias. Um dia regou, outro dia trouxe terra, outro dia podou, depois fez um canteiro,colocou adubo… Um mês depois, lá onde tinha só pedras e uma flor, havia um jardim…. Assim se cultiva uma amizade… beijos amigos/as isabel

  3. DENİZ Says:

    Beni Ben de demenBen ben de değilem Bir ben vardır Ben de Bir de Ben den içerudemiş Yunus emre ;Hallac-ı mansur :ENE\’L HAKK: Allah benim (içimde) dediği için;idam edilmiş.Hangi Aşık aramadıki için deki BEN i .Aslında içinde ki ben sen değilsin .Ben size şah damarınız dan daha yakınım diyen Allah ü zül celal ve tekaddes tir.

  4. murat Says:

    sen ben olalı dünya karardı demek sensen ol alı ise dogmayan güneşin parçası olmak demek ya……

Bir Cevap Yazın

