ALLAH(c.c.)……..BEN BENİ BANA BIRAKTIĞIMDA ,SEN BENİ BANA BIRAKMA!!!

Sessizlik,
Sukunet,
Huşu bize unutturulmuş değerler…
(Narsistlik sızıyor her tarafımızdan)
Bir seccadelik huzur adacıklarında yaşamak ne bahtiyarlık;
"O’nu tanıyan ve itaat eden, zindanda dahi olsa bahtiyardır …
O‘nu unutan saraylarda da olsa zindandadır , bedbahttır …"
 

Give Thanks To Allah – Michael Jackson

3 Yanıt to “ALLAH(c.c.)……..BEN BENİ BANA BIRAKTIĞIMDA ,SEN BENİ BANA BIRAKMA!!!”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Gölgeler boyu, âcizliğimiz ortaya çıkar. Öylesine âcizdir ki insan, gölgesi her zaman Rabbinin huzurunda secdeye kapanır. Firavun bile bu kaderden kaçabilmiş değildir.Hep hayatın gölgesidir, musalla taşına düşen. Herkes boylu boyunca oraya uzanır. Gölgesi kadar. Sonra, gönül dolunca, gölge kaybolur. Gölgesi herkesi yaşadığınca anlatır. Nihayet, her söylenilenin hesabı tutulur. Ve dahi, hiçbir şeyin kaçışı olmaz.Çünkü, gölge her daim secdededir ve asla yalan söylemez.

  2. DENİZ Says:

    O\’ öyle bir Allahtır ki Mektebi yusufiyedeki YUSUFU melik yapar,O öyle bir Allahtır ki Başı göklere değen Karun ları Nemrutları yere kapar.Bir insan ne kadar kötü olursa olsun 3 yere götürmek lazımdır:1-Kabristanlığa;çünkü orayı gören nekadar yaşasada oraya geleceğini düşünerek kötülükten vazgeçer.2-Mahpushaneye;çünkü orayı gören kişi yaşamanın değerini hürriyetin değerini kavrar.İtaatkar olur.3-Hastahaneye; çünkü orayı gören kişi sağlığının ve yaşamanın değerini anlar ve sağlığına dikkat eder.

  3. sevgi Says:

    BaşıboşVatanımda sular akar, başıboş;Herkes, birbirini kakar, başıboş.Bozkırlardan topal bir tren geçer;Çocuk, merkep, öküz bakar, başıboş.Yanmaz da yürekler, güneşe atsan;Bir kibrit, bir orman yakar, başıboş.Tarih, kutuplara kaçmış bir fener,Buz denizlerinde çakar başıboş.Yirmidokuz harflik sözde aydınlar,Yafta yazar, isim takar, başıboş.ALLAH\’ım sen acı bu sâf millete!Akşam yatar, sabah kalkar, başıboş…N.F.K.emeğine sağlık meleğim .en güzele emanetsin .s.a.

Bir Cevap Yazın

