Ahhhhhhhh İSTANBUL Ahhhhhhh!!!

(İstanbul/Eminönü)
Gücü yok ki sabrın.
Kaybediyorum seni ve şehri
Yönümü..
Kaybediyorum seni İstanbul !
Yabancı gözlerle aynalardayım şimdi
Bir sen kaldın zulasında hayatın birde ben
Birde ayaklanmış öfkem…
 

6 Yanıt to “Ahhhhhhhh İSTANBUL Ahhhhhhh!!!”

  1. ERCAN Says:

    AAAAAAAAAAAAAAAAAİSTANBULDA DENİZ VARMIYDI .?????????????

  2. DENİZ Says:

    Ah istanbul ah kaç aşığı oyalamadınki peşinde.Ama hepsine gülücük verdin ama teslim etmedin kendini.Herkes senin tek aşığınım sandı kendisini.Bilmeliydi aslında böyle güzelin aşığı bitermi.Sana ulaşamayan aşıklar sıl da gözü açık gitti.Ama senin el verdiğin nice fanileri Karacaahmet\’inde ninnilerle uyutuyorsun şimdi.Sen zor aşk sın .2ooo yıllık romalıyla evliydin amma Fatih gibi bir yağız delikanlıyı görünce 2ooo yıllık eşini bıraktın.Hz peygamberin bile övgüsünü aldın.SEN DAHA ÇOK CANLAR YAKACAKSIN EYY İSTANBUL!!!!

  3. Hisfa Says:

    Istanbul . . . how long you sleeping?

  4. aynur Says:

    Kalbimin en bahar olan yerinden tut beni ——————————————————————————–Gecenin yalaz buudunda hicretler istedim, beni bana getirecek hicretler!… Oysa sürgün nisyanına tutuldum havf makamında. Çiğit gölgelerde korkuttum güvercinleri. Gececil öfkemle düştüm delişmen kaygıların sadağına.Recaya bir bahar!…-zemheri bahar!-Nefti şırınga edilirken söze, gurbet düşlerimi çalan belgisiz tacirlerdi. Kar/a idi bakışları sözleri gibi. Değdi sol gözümün solundaki lekeye.Kerbela düşmüştü bir kez hicrana.Rabbim! Şehit hançeresinden geçtim kendime…Kendim!Keseye uygun ahitler bozdun.Kırbaçladın hâki urbasını sözlerin.Nazar kıldın tekil bakışlarına fecrin.Rüzgarın şükrüne şahit tutuldun.Ve şahit tuttun kalemi kendine.Kendim!/Kalbimde üç çağ öncesi…Bir durak elif! /Gitmeliyim kendime!Rabbim!Kendimde değilsem nerdeyim?Sevdiğim!Sende değilsem nerdeyim ben?Sen değilsem kimim ben!…Kalbimin en bahar olan yerinden tut beni!Bir nokta olayım \’be\’ye.Ateşe verdim kalpten ötesini…Emine ŞİMŞEK

  5. Leyla Says:

    İstanbul bir şarkı değil,Bin şarkı,İstanbul bir şiir değil,Bin şiir,Bin beste,Bin nota,Bin kitap,Bin yorum,Bin film,Bin duygu,Bin olay,Bin övgü,Bin masal,Bin tablo,Bin tarih,Ve milyon güzellik… SELAM VE DUA İLE…hatirladinmi?🙂

  6. Fatima Says:

    Istambul, é lindo!!!!!!! Adorava conhecer, talvez um dia… Beijinho Amiga SEMRA

Bir Cevap Yazın

