Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola efendim…

When my servants question you about Me, tell them that I am very close to them, I answer the prayer of every humble believer when he calls Me; therefore they should respond to Me and put their trust in Me, so that they be rightly guided."
Holy Quran (2:186)
 

Kullarım, beni senden sorarlarsa, (bilsinler ki), gerçekten ben (onlara çok) yakınım. Bana dua edince, dua edenin duasına cevap veririm. O halde, doğru yolu bulmaları için benim davetime uysunlar, bana iman etsinler.

Yerlerin, göklerin, ayın ve güneşin Rabbine sonsuz hamd-ü sena ile;
Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola efendim…

3 Yanıt to “Vakt-i şerif, Cuma, ahir ve akibet hayrola efendim…”

  1. sevgi Says:

    Fincanın ummana sevdası …. Sevgili, Korkuyorum… Seni bulamamaktan, bulduğumu sanmaktan, bulup da kaçırmaktan ,bulduktan sonra hakkıyla yaşamamaktan korkuyorum….Bulmayı arzulamak ne kadar karşı konulmaz, bulmak ne kadar uzak …"Bulma"yı umut etmekse ; hayat kaynağım,dayanağım,varlığım …Sana kavuşmak ne kadar "var olmak"sa benim için ,seni kaybetme korkusu o kadar "yok olmak"Ne varlığımdan eminim ne de yok olduğumdan Bu masalın sonu nerede nasıl biter murada erer miyim bilmiyorum Sevgili içimde gamlı bir sonbahar ezgisi …Hasretim dağlarca omzumda …Hasretim,ağzından alevler sacan ejderha …Ah,bu ince sızı !Ah , "bu sebepsiz hüzün".Ah,tüm ayrılıkların acısını yüreğime taşıyan ,adını bir türlü koyamadığım kara sevda…Ağlamak,kelimelerin ardına sığınmak,çözüm değil.Sevgili ,Demişsin ki : "Ne yere ne de göğe sığmadım,mü\’min kulumun kalbine sığdım "Kalbime baktım minicik bir fincan,senin aşkın sonu olmayan engin bir deniz,uçsuz bucaksız umman.Fincan denize müştak ummana sevdalı…Aşkın,yaralı kalbime şifa…Aşkın çok ağır .. Kalbim şu haliyle bu yükü kaldıracak kalp değil…Bana senin yükünü,hakkıyla taşıyacak kalp ihsan eyle….(Amin) Hatice Kübra Tüzün hayırlı cumalar meleğim..s.a.

  2. DENİZ Says:

    Ey rabbimiz biz senin Emrine uyup (KALU BELA) dedik ama o iblis ile nefis arkadaş olunca seni unuttuk.Bizi nefsimizle bir lahza bile olsa bırakma ya rabbi.Senin sevgini ,seni sevenin sevgisini bize tattır.Unutursak seni hemen hatırlattır.Buyurursunki:Bana dua edin ki bende duanıza cevap vereyim.Dualarımız müşterektir.Daha önceki kavimleri helak ettiğin gibi bizide ansızın helak etme.Hatadan sevaba ,günahdan tevbeye çevir yüzümüzü ALLAHIM!!!.

  3. DENİZ Says:

    ___█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ ███████_____██ __███████__██ ___███████_██____█████ ____█████__██___██████ _____________██__██████ ____________██_██████ ____________██ ___________██ __________██ _________██ CUMGANIZ MUBAREK BOLSUN (ORTA ASYA TÜRKÇESİ)

Bir Cevap Yazın

