Asr / Time / Zaman….El İslam…

Asr / Time / Zaman
Qur’an 103 – AL-ASR
In the name of Allah, the most gracious, The dispenser of grace1. CONSIDER the flight of time!
2. Verily, man is bound to lose himself
3. unless he be of those who attain to faith, and do good works, and enjoin upon one another the keeping to truth, and enjoin upon one another patience in adversity.

Bismillahirrahmânirrahîm

1, 2. Andolsun zamana ki, insan gerçekten ziyan içindedir.
3. Ancak, iman edip de sâlih ameller işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye edenler, birbirlerine sabrı tavsiye edenler başka (Onlar ziyanda değillerdir). 

112xy7
With Him are the keys of the Unseen. None but He knows them. And He knows what is in the land and the sea. Not a leaf falls but He knows it; not a grain amid the darkness of the soil, nothing of wet or dry, but (it is) in a Manifest Book.] (Quran – Al-An`am 6:59)
Whenever I see a leaf fall from its branch in autumn, I feel as much pain as if my arm was amputated.”
M.F.Gülen
Sonbahar da dalından düşen bir yaprak gördüğüm zaman,ben o acıyı hissederim,Sanki benim kolum kesilmiş gibi
M.F.Gülen

2 Yanıt to “Asr / Time / Zaman….El İslam…”

  1. Ömer Says:

    Evet ASR hüsrana gider ancak inanıp salih işler işleyenlerle hakkı ve sabrı tavsiye edenler kurtulur.Evet bir kuru yaprak deyip geçmeyelim.çünkü o canlı idi ona bir can veren vardı.O Hakimi Mutlak olan Allahü Tealadır.O istemese yaprak sallanmaz ,O istemeze kuşlar uçamaz.Öyleyse herşeye Güç yetiren GÜÇ e teslim olup Kulluğumuzu yerine getirmeliyiz.Selam ve dua ile kalın.AEO

  2. sevgi Says:

    Yakarış Beynim bir sorular tarlası.Ne yana dönsem çıkmaz, Ne yana dönsem uçurum… Sevgi aradım bu güne dek kendime. Anladım ki aşkından büyük aşk yokmuş… Nice kıvılcım zerrelerine aldanıp, senin sımsıcak aşkının ateşiyle yanmaktan mahrum ettim kendimi. Aşk denildiğinde aklıma ilk gelen sen olmalıydın… Kara sevda denilen şey senin sevdana düşmek ve canımı acıtsa dahi bir ah bile etmemek olmalıydı… Bu güne dek dünyanın yalan renklerine kanmışım.Şimdi senden bi haber geçen yılların mahçupluğu içinde sana gelirsem suçumun büyüklüğünde dolayı beni huzuruna almamazlık yapma… Fani aşklarımı baki aşka götüren bir köprü eyle…Bir hiç uğruna yaşamış olmaktan ötürü duyduğum elem ve kederi anla. Beni affet…Her şeyi kuşatan sevgin ile beni sarıp sarmala. Gözlerimi ışığın ile aydınlat ki gözlerime bakan gözler bende seni hatırlasın. Ben senin aşk denizinde bir damlacık tanesi olsamda bana değer verdiğini biliyorum. O\’la ki, ben senin denizinden ayrılacak olsam, kurak topraklarda kaybolup gideceğim… Varlığımı sana borçlu olmanın verdiği kulluk hissi ile sana yöneliyorum. Bir anne yavrusunu nasıl sever? O annenin kalbindeki sevgi şefkat ve merhamet senin aşkının bir katresi ancak olabilir. Şimdi sorsam anneme, "ateşe atarmısın beni" diye, cevabı elbette hayır olur. Bir anneye o sevgiyi bahşeden sana geldim… Hatalarım ne kadar büyük olsa bile, senin affından büyük olamaz… İşlediğim tüm yanlışların utancı ve senin sonsuz merhametinin umudu ile kapına geldim…Suçunu itiraf edemeyecek kadar aciz olan bu kulun dileğini sen ondan daha iyi biliyorsun…Layık olduğum şey ile karşılık verme bana…Adaletin ile değil şefkatinle kucakla beni,Ey Rabbim… Muhammed Acaremeğine sağlık bitanem resimler ilahi çok hoş ya canımsın kendine dikkat et emi en güzele emanetsin inş..s.a.

Bir Cevap Yazın

