~Beklediklerim,beklentilerim…~

2907744102_91a796b40e_z
“Arayanlar bulamaz” demişler ama,
bulanlar yine arayanlardır…
Aradıklarımız var.
Aramaya çalıştıklarımız.
Beklentilerimiz…
Beklediklerimize eklediklerimizi düşünürsek;
Beklentilerimiz  hep bir adım önünde aradıklarımızın…
Ah benim arsız, benim yüzsüz  yanım…
dünya avuçlarında mı sandın…
” n.nur “

5 Yanıt to “~Beklediklerim,beklentilerim…~”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    S.A:günaydın canım.Hoşgeldin tekrar aramıza.Beklentilerim o kadar çok ki,olmayınca bazan karamsarlığa kapılıyorum.Sonra heyhat napıyorsun senin gibi inançlı birisi nasıl böyle düşünür diyorum ve herşeyimi yaradanıma bırakıyorum.Ama be gülüm artık bazı şeylerin zamanı gelmiş olması lazım.Bakıyorum hiç haketmeyenlerde çok şey var bizde yok.O zamanda sabır diyorum,başka yapacak bir şeyim yok çünkü.AEO.BJK:

  2. Tacettin Says:

    Sevgili Semra KardeşimKişi her istediğini yada beklentilerini elde etmekle değilde bazenisteklerini frenlemekle mutlu oluyor. Bizim hayır sandığımız ŞER,şer sandığımız HAYIR olabiliyor. Şüpesiz her şeyin en doğrusunu bilen RABBİMİZDİR. Rabbimiz hakkımızda hayırlı olanı versin.Sevgili Semra Kardeşim kalemine ve kelamına sağlık.Allah Razı Olsun Sizlerden. SELAM VE DUA İLE…….

  3. RıZa BeRKaN Says:

    aramakla bulanmaz…sadece aramak… bulmak için önce kendini bulması önemli insanın. kendini buldu mu, zaten arama fiili kendiliğinden gelecektir…arandığında bir şey, eğer ki kendini koyamıyorsa ortaya insan, yani aradığı şeyi hakkıyla yaşayamıyorsa, bulmak çok uzaktır o kişiye…lakin bulanlar arayanlardır;püf nokta burada işte! bulanlar arayanlardır; ama neyi aramışlar da bulmuşlar?! arama fiili bulma fiilinin içinde saklı çoğu zaman. eğer ki bulmuşsanız bir şeyleri, aranmışsınız demektir. ve biliriz ki; "aranmak" arama\’nın bir sonraki kademesidir. siz önce bir şeyleri aramalısınız ki; zamanı gelince aranabilin!arandıktan sonra zaten o aradığınız şey, gelip bulacak sizi. sonuçta siz bulmuş olacaksınız…yeter ki "doğru" yolda olsun aramalarımız, aranmalarımız …o yol O\’na çıkacaksa "buluş"lar elbet bizi bekliyor olacaktır, nasip edilmişse…Eyvallah…

  4. Sevda Says:

    Sevgili kardeşim yukarıdaki konu çok anlamlı ve güzel haddim olmıyarak alanıma izinsiz aldım kusuruma bakmazsın değilmi?ALLAH RAZI OLSUN bu güzel,değerli paylaşımların için ellerine,gönlüne sağlık.A.e.OLUN.SELAM VE DUA İLE…

  5. izzet Says:

    dünya kimsenin tekelinde değildir.ama galakside öyle güzel gezegenler vardırki ne atmosferi nede havası benzer. insan yapı değiştirir gün gelir ve yaşar ebedi kim bilir belkide ruh hazırlanır ve hak eder. KALDIRIMLAR YÜRÜMEK İÇİNDİR

Bir Cevap Yazın

