~~Buldum…Ben’i Buldum~~

Kalbimi taşa vurdum.
Sukut dehlizlerinden amansız bir yalnızlığa açılan kapıyı buldum. Tüm ağırlıklarımı bırakıp kelebeklere yasladım kalbimi. Şarkılarda hiç söylenmeyen nakaratların peşine düştüm. Uyandığımda eskittim zamanı ve aşksızlığı miras aldım firavunlardan.
Kalbimi mağaraya gömdüm…
Kalbimi umuda vurdum. Gökyüzünde gezinen meleklerin ellerini buldum. Hırçın dalgalara savurdum kendimi.
Şehirlere kol kanat geren kalelere sığındım. Zamansız vurgunların eşkiyalığı paye biçildi gözlerime. Savaşlardan kaçtım. Kılıçlardan yoruldum. Yine de inadına yılgın surlara kızgın yağ oldum..
Kalbimi surlara gömdüm…
Kalbimi aşka vurdum. Seni buldum. Vermeden almanın anlamına sürüklendim hiçlik boyunca.
Kırıldım…
Kırıldıkça ağladı gözlerim. Ağladıkça ağardı gözlerim. Sessiz türküler söyledim. Sessiz ve sensiz. Uyuyamadı gözlerim. Bir kabusa arka çıktı, gidenlerin ardına saldığım harfler.. Bir kabusa arka çıktı, gidenlerin ardına saldığım harfler. İhanetlere güldüm…Kalbime güldüm…
Kalbimi gözyaşına gömdüm…
Kalbimi gözlerine vurdum. Dertlerime merhem buldum. Dolaştığım çöllerde kayboldum. Kendimi vahalara savurdum. Savruldukça yandım. Sana hiç hasret söyleyemedim. Hiç açamadım kalbime gözlerinin nakşettiklerini. Seni kendim bile bilmeden sevdim..
Kalbimi sabra gömdüm…Sevgilim…
Kalbimi sana vurdum…
Ben’i buldum…

2 Yanıt to “~~Buldum…Ben’i Buldum~~”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    S.A.ben kendimi yazar olarak görmeyeyim artık.kelimelere dökülen bu duygulardan sonra bana sadece susmak düşer.Başka söze gerek yok bacım.Eline sağlık.Çok güzel bir yazı olmuş.AEO:BJK.

  2. RıZa BeRKaN Says:

    öyle çok “sevdiğim” var ki…çocukların gözlerini sevdim… içimde huzuru, mutluluğu yaşattığı için…Dinmeyecek sanılan fırtınaları sevdim… yaşamın her döneminde, savaşmam gerektiğini öğrettiği için…Başarısızlıkları sevdim… başarıya giden yolu gösterdikleri için…Geceleri sevdim… tüm günümü nasıl geçirdiğimi değerlendirme olanağı verdiği için…İnsanların sorunlarını dinlemeyi sevdim… yaşamın gerçeklerini görüp, daha olgun insan olacağımı bildiğim için…Duyulan eksiklikleri sevdim… her şeye sahip olmanın, insanı ne kadar mutsuz ettiğini bildiğim için…Sabahın erken saatlerinde çalan çalar saatimin sesini sevdim… bana bugün de yaşama olanağı verildiğini gördüğüm için…Buzlu yollarda yürümeyi sevdim…yaşamda da atılan yanlış bir adımın, insana ne denli acı vereceğini anımsattığı için…Uzaklıkları sevdim… özlemlerin duyguları pekiştirdiğini bildiğim için…Yaşamın renklerini sevdim… yaşanılan tüm duyguları tablolara döktüğü için…Bir şeylere inanmanın mutluluğunu sevdim…kendimi iyi duyumsadığımda, yanımda olacak insanların varlığını bildiğim için…Her ne olursa olsun bir şeyin bittiği için üzülmek yerine yaşandığı için sevinmeyi sevdim… üzüntülere liman olursak, mutluluğun başka yerlere demir atacağını bildiğim için…Sevmekten ve sevilmekten korkmayan insanları sevdim… sevme ve sevilmenin yapaylıktan değil, doğallıktan geldiğini bildikleri için…Arkadaşlarımla geçirdiğim zamanları sevdim… içten bir sohbetin, tüm ağrılara iyi geldiğini bildiğim için…Ve sevdiklerimin ellerini tutmayı sevdim…Avucumun içine bıraktığım yüreğime dokundukları için…********Gönül aynasından yansıyanların muhabbeti doğrultusunda Rabbim kendisine olan samimiyetinizden eksiltmesin. Rahman razı olsunYapmış olduğun ziyaret , paylaşım ve katkılarından dolayı teşekkür ederim. Semra Kardeşimokuyan gözlerinize, değerlendiren, yorumlayan gönlünüze, hisseden yüreğine sağlık. Eyvallah.Nezaketinizden ötürü size teşekkürü borç bilirim.Estağfirullah güzel olan sizin güzel görmenizdir inşaallah"Güzellik bakan gözde, gözü baktıran kalpte, kalbi veren Rabb\’te…"Her şey ama herşey gönlünüzce olsun. Tüm güzellikler sizi bulsun.Allah yar ve yardımcınız olsun. Allah\’a Emanet Olun. Sevgi, Saygı ve HürmetLerimLe…

Bir Cevap Yazın

