Bu çağda yaşamaktan utanıyorum…

İsrail zalimin adı.

Zulmünde sınır tanımıyor.

İnsan mezbahası kurulmuş bugün Gazze’de.

Gazze kıyımın adresi…

Gazze…

Çocukların katledildiği,ocakların söndürüldüğü mekan…

Gazze insanlığın suskun kaldığı yer…

Gazze insanlığın öldüğü yer…

Gazze soykırımın adresi…

Gazze tarifsiz ölümler şehri…

Dünya seyirci…

Biz seyirci…

Bu vahşetlerin yaşandığı bir çağ, yeni bir çağ olamaz !

Medeniyetin m’ sinden dem vurulamaz bu çağda…

Bu çağda yaşamaktan utanıyorum !

Bu çağdan utanıyorum !

insan olmaktan… insanlığımdan utanıyorum !


Nuh Keniş

7 Yanıt to “Bu çağda yaşamaktan utanıyorum…”

  1. erkam Says:

    s.a eline sağlık kardeşim müslümanlığımızdan değil insanlığımızdan utanmammız lazım korkarım allaha hesabını çetin soracak bizden lebbeyk diyen dillere yardım edemiyoruz rabbim sen ülkelerini helak et halklarına aynı açıyı tatdır bizleride affed…….

  2. mustafa Says:

    essalamünaleyküm kardeşim ellerine sağlık, allah biz müslümanları affetsin çünkü bütün müslüman devletlerin hepside israilin müslüman filistine karşı işledği vahşeti seyrediyor.allah israili kahru perişan eylesin.

  3. Tacettin Says:

    Sen aciz kullarını unutmayan, hep gözeten ALLAH\’ım, yardım et bu kuluna, Savruluyorum, nereye gitsem bilmiyorum, bir dağa bakıyorum bir mahlukata!Hepsi rükuda, hepsi kıyamda!Çiçekler, otlar, toprak secdede!En küçük mahlukat zikirde, insanlık ise gaflette!YA HÂLIK diyor tabiat; adem ise hüsranda, azapta! Ey incelik, lütuf sahibi EL-LATİFEy kusurlardan münezzeh KUDDÜSEy adalet sahibi EL-ADL Ey büyüklük sahibi EL-AZİMEy merhamet sahibi ER-RAHMANNereye baksam, nereye dönsem sen tecelli ettin,Bir tek insanlıkta görmedim huşu ile yakarış, Her şey Sen\’de yaşarken; İnsanlık nefsinde ölmüşHer yer Sen\’de iken, insanlık her yerde viran olmuş, Bu viran şehirde, divane dünyada yalnız bırakma biziUTANIYORUZ RAHMETİ GENİŞ ALLAH\’ım (cc)!!!! Bizi bize bırakma ALLAH\’ım (cc)!!!!"ben beni bıraktığım zaman, SeN (cc) beni bırakma ALLAH\’ım (cc)"Hayırlı Akşamlar Semra Kardeşim

  4. AKDэηİZ яÜZGÂяI™ Says:

    Konu: bende fılıstınlıyım Gönderme tarihi: 17 Ocak 20:02 sevgılı kardesım bende fılıstınlıyım çunku onların acısını en ıyı ben bılırım sadamın bızlere yapmıstı aynısını halepceye atmıstı kımyasalı onların acısını en ıyı ben bılırım kız mkardeslerıme tecavuz etmıstıler suçumuz neydı bılıyormusun sadece yaradan bızı yaratırken kurt olarak yaratmıstı bızı evet kardesım dedımya fılıstın lılşerı en ıyı ben bılırım daha 3 aylık bebeyı gözumun önunde nasıl vahsıce katletıler Eklenti yapmadan kardeşimin duygularını siz değerli dostlarla paylaşıyorum…Yorum yapamıyorum Yüreğim dağlanıyor…Allahım israil oğullarını kendi şer bataklarında yok eyle…Yaşattıkları acıyı misli ile tattır…Yaptıkları zulmün bedelini ahirete intikal etmeden dünya hayatlarında tattır ki alemi cihana ibret olsun….Amin…Hayırlı akşamlar….A.e.o.

  5. ..... Says:

    Thanks Semra. I liked the words of Jim Morrison. I hope the sun shine for you this weekend and fill your soul in peace and joy. May Allah protect you under their wings and you fill that. A kiss.http://i471.photobucket.com/albums/rr74/pasiongitana/semra.png

  6. ..... Says:

    It is very sad that Palestinian children have to suffer so much, they are our future, our hope, no one has the right to damage it, to let the pain as a path. We are all Palestine, our heart is with every one of them, especially with children.

  7. Seigneur Says:

    Filistinim…Utancım…Gözyaşım…Direnişim…Kayıp bir sevinci, silahlar gölgesinde diriltmeye çabalayan Filistin\’in asil ve korkusuz direnişçilerine selam olsun! … Teslimiyeti reddedişleri, isyan bayrağına dokudukları onurları, yaşam denen mücadelemize bir yol olsun… Dünyanın dört yanından sesleniyoruz sana ey mazlum Filistin! Kazanman için o toprakların sahibi olman yetecektir. Bu zulüm nereye ulaşabilir ki, senin içinde gittikçe kora dönüşen bu isyan varken bu işgal nerede sonuçlanabilir ki? Sen ey gözyaşlarının altına gülümseyi eklemeyi ihmal etmeyen Filistin! Sen ey umudu nakış nakış kalplerimize dokuyan, hüzün bakışlı Filistin! Senin kalbine korku salabilir mi bu zalimler, bu firavunlar? Senin zafere inancını altedebilirler mi? Direnişin kutlu, onurlu mücadelen zafere doğru olsun.Allahım bu katliamları bu vahşeti trafik kazaları ile bir tutup israil vahşetini küçük görenlere akıl fikir ihsan eyle…

Bir Cevap Yazın

