Beni bir daha bırakma!

Sana’ geliyorum.Son gelişim olsun bu…

Gitmeme izin verme…

Bırakma bir daha beni onların eline…

Paylaşma kimseyle…

Özlediklerimi, kaybettiklerimi geri istiyorum…

Utanıyorum…

Yüzüm yok biliyorum…

Kaç kere dönüp gittim sırtımı…

Ama bu son!

Geliyorum!

Bir daha gitmemek üzere…

….

  Ey gece…

                      Beni de ört,                     

 gündüzler gibi…            

Bir Yanıt to “Beni bir daha bırakma!”

  1. Seigneur Says:

    Filistin CehennemiFilistin toprağında üstüste bela varken, Bir kaç kendini bilmez yollarını şaşırdı. Feryat ve inlemeler her tarafı sararken, İsrail’li askeri, çözüm sanıp kaçırdı. İsrail’in ordusu hiddet gösterdi buna; Acımadı silaha, bombaya ve kurşuna; Bir nemrut örümceği kaçmış gibi burnuna, Filistin üzerine var gücüyle hapşırdı. Ateş kustu uçaklar havadan yer üstüne. Yaşlı, huzura hasret; bebek, muhtaç sütüne. Bakan olmuş adamlar, sarınıp örtüsüne, Canı, pek tatlı gördü, yer altına aşırdı. Uzun bir zaman oldu; Filistin’li gülmedi. Kur’anî çözümlere gayret edip gelmedi. Fitnenin ateşini, nasıl söner bilmedi; Yanlış telkine kanıp potasından taşırdı. Kur’an, gösteriyodu sükunu bozanları! .. Yıkmak, dağıtmak için cennete sızanları! .. Filistin, anlamadı, kaybedip zamanları, Ruhunu, bedeninde, cehenneme kaçırdı.

Bir Cevap Yazın

