DOSTUM ,DOSTUM ,…!!!

sem,sem

24l3b7a

Dostum Dostum

Bin cefalar etsen almam üstüme oy
Gayet sirin geldi dillerin dostum oy
Varip yadellere meyil verirsen oy
Gis ola baglana yollarin dostum dostum

Ilahi onmaya yardan ayiran oy
Bahçede bülbüller ötüyor uyar oy
Kula gölge ise allaha ayan oy
Senden ayrilali gülmedim dostum dostum

Pir Sultan Abdalim gülüm dermisler oy
Bu sirin canima nasil kiymislar oy
Ister isem dünya malin vermisler oy
Sensiz dünya mali neylerim dostum dostum

24l3b7a

3 Yanıt to “DOSTUM ,DOSTUM ,…!!!”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    S:A.Dinlerken mest olduğum bir ses.Şahsen tanıdığım bir insan olarak mükemmel bir şahıştır ZARA.Eline sağlık .AEO.BJK

  2. KASIRGA Says:

    dosluk yüreğimizin sesi türkülerimzdedir.doslük yapmacık değil avrupa gibi arkadan vurarak değil yüreğimizden geldiği gibi olan kalıcı dostluklardır.dostluk para ile alınmaz satılmaz.dostluk asla bir çıkar oracı olarak kullanılmaz.selam va saygılarımla.ALLAHA EMANET OLUN.

  3. Seigneur Says:

    Dost dediğin Dostun yüreğinden geçeni bilmeli Dost dediğin Dostunu karşılıksız sevmeli Dost dediğin Verecekse almadan vermeli Dost dediğin Yüreği kan ağlarken, dost için gülmeli Dost dediğin Kara toprak gibi sadık kalabilmeli Dost dediğin Sığınacak yerin yoksa kucağını açabilmeli Dost dediğin Güne sıcak bir güneş olup doğabilmeli Dost dediğin Geceye parlayan yıldız olabilmeli Dost dediğin Sırtını yasladığın asırlık bir çınar Dost dediğin Gerektiğinde bir kalkan olabilmeli Dost dediğin Kahpe kurşuna göğsünü siper yapabilmeli Dost dediğin Velhasıl dost olduğunu bilmeli Dost dediğin İki yüreği bir beden sayabilmeli ((Ben herkese dost demem)) Benim dostum Yüreğimin sesini uzaklardan duyabilmeli Dost o zaman dosttur Dost dediğin Bir batında doğan kardeş bile olabilmeli

Bir Cevap Yazın

