Bir Canım Var …

semras

 
 
Tutamadım ellerin yağmurun olsun
Sarıpta doyamadım
Öpemedim gül tenin baharın olsun
Sevipte kanamadım
Ördü kader ağlarını
kırdı yine kollarımı ah
Bir canım var al senin olsun

Gökhan Tümkaya / Eşref Saati Dizisinden

sem

 

TÜM DOSTLARIM İÇİN GELSİN…

 

3 Yanıt to “Bir Canım Var …”

  1. sevgi Says:

    hayırlı sabahlar bitanesi ..hediyeni üstüne alınanlardanım tşk ederim çok güzel..emeğine sağlık.. s.a.

  2. AKDэηİZ яÜZGÂяI™ Says:

    Sevdigim uzak durma.. Al canim senin olsunAnlamazsın yar.. Seni seçti bu yürek.. Gökyüzü yıldız dolu.. Yıldızlar umut dolu.. Ben yalnız, Çaresiz, Bitik.. Sen onla aşka yenik.. Sevdiğim uzak durma..Yüreğim yanı başında.. Al canım senin olsun.. Bırakma yarı yolda!! Sevdalar senin olsun.. Umutlar seni bulsun.. Ben Sensiz, Çaresiz, Yorgun.. Haklarım Helal Olsun!! Birgün karşıma çıkacaksın.. Gözlerin dolacak deliler gibi aglayacaksın.. Yağmurdaki ilk buseyi.. Yüreğimdeki o büyük sevgiyi asla.. Asla unutamayacaksın.. Çünkü.. Çünkü bende Seni.. Unutamadım seni bir an bile.. Gözler gördü seni yanında başka biri.. Sen mutlu hayat tut.. Yüreğim unut onu!! Sevdiğim uzak durma.. Yüreğim yanı başında.. Al canım senin olsun.. Bırakma yarı yolda!! Mutluluk senin olsun.. Hüzünler uzak dursun.. Yürekli aşklar seninle.. Allah yardımcın olsun!! ***********Bulutlardır yağmuru getiren,Şimdi benim gözlerimde birer bulut.Her yağmurun başlangıcı gibi,Benim ela gözlerimdeki yağmurlarda,Önce bir çiğ tanesi kadar yağmaya, sel olmaya başlıyor…Dudağımın kenarından kayıp giden her damla,Can veriyor ben ağlarken gülen toprağa…********yüreğine sağlık…A.e.o.

  3. yaz Says:

    cok super bu 6arkl klip o da cok guzel tebrikler

Bir Cevap Yazın

