Defol yeryüzünden!..ufalanıp toz ol!..iblis müsveddesi!…


Kalbini uzak tut taşların başından…

Taş ol!

 Kalbini sök ve al bizimkilere benzeyen bağrından…

Al , o çaresiz çocukların attığı taşlardan birini de kalbinin yerine koy.

Def ol yeryüzünden!
ufalanıp toz ol!

 Çek o utanç heykeli yüzünü aynalarımızdan.
Bizimkini andıran, “insan” sanılan, kokuşmuş cesedinin içinden kaç.

 Yok ol!

Senin taş kalbinden merhamet umanlar

taş olsun.!

Senin alev kesilmiş dudağının ateşkesine inananlar ateş olsun.

Çekil aramızdan!
Uzak dur göğümüzden….
Al ,o tedavülden kalkmış “insan”lığını.
Al, o taşları utandıran kalbini de,
 git!

göğsündeki taşınla,
soyunu da utandıran kahrolası “insan”lığınla

cehenneme yakıt ol!

İçim serinliyor ilk defa cehennemin varlığından.
 Haykırdım kaç kere:

 “Seni seviyorum cehennem…” Sayende.. Sayende. Senin sayende…


Senai Demirci

5 Yanıt to “Defol yeryüzünden!..ufalanıp toz ol!..iblis müsveddesi!…”

  1. MELİKE.SPACES Says:

    TÜM GÜZELLİKLERİN SİZ VE SEVDİKLERİNİZLE OLMASINI DİLİYORUM"YA ALLAH, YA KAYYUM, YA HAKEM, YA ADL, YA KUDDÜS İsm-i azamın hürmetine, güzel isimlerin hürmetine, Kuran-ı Hakimin ve sürelerinin, ayetlerinin, sırlarının, nurlarının, kelimelerinin ve harflerinin hürmetine, Resul-ü Ekremin (a.s.m.), mucizelerinin, kemalatının, şeriatının ve sünnetinin hürmetine, onun Ehl-i Beytinin, sahabilerinin ve yardımcılarının ve bunların din yolundaki mücadelelerinin hürmetine Ey zalimleri yakalaması pek şiddetli olan Allahım… Zalimleri zulümleriyle beraber sana havale ediyoruz, Yardımcımız, koruyucumuz, sahibimiz ancak sensin… Ey imdada koşacak kimsesi olmayanların imdadı, Halimizi ancak sen biliyorsun imdat et ki kurtulalım… Ey korunacak yeri olmayanların koruyucusu, Dergahına sığındık bizi muhafaza eyle… Ey kendisinden inayet isteyenlere inayet eden, Bizede inayet et ki yıkıldığımız yerden doğrulalım… Ey kendisinden yardım isteyenlere yardın eden, Ne olur ism-i Cebbarinle, bize bir heybet ve celal giydir ve düşmanlarımızın ellerini bizden çektir… Ya ilahi ! bizim ümidimiz ve seyyidimiz yalnız sensin. Bizi tahkir etmek isteyen ordunun düzenini dağıt ! Habibi Ekrem için, Kerbela\’daki sehitleriçin,ağlayan gözler için için, Aşkında sürünen yüz için, İslam\’a zafer ver ya Rabbi!…Amin…Amin…Amin…ALLAHA EMANET OLUNSELAM VE DUA İLE………………

  2. MELİKE.SPACES Says:

    Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun inşallah.sag ve saglıkla kalın

  3. TÜRKİYELİ Says:

    S.A.Allahın bile lanetlediği bir topluluk asla ihya olmaz canım.Onlar şeytanın fani dünyadaki temsilcileridir.Ne mutluki gazzedeki müslümanlar şehit oluyorlar.Onlar için üzülmüyorum aslında.Allah katında en güzel mertebeye ulaşacaklar.Sevinmek lazım müslüman kardeşlerimiz cennete gidecekler.AEO.

  4. Tacettin Says:

    Çok Değerli çok kıymetli Saygı Değer SEMRA KardeşimGayretli ve verimli çalışmalarınızdan dolayı Allah Razı Olsun Sizlerden.Keşke hepimiz sizler gibi duyarlı ve tutarlı olabilsek.Çalışmalarınızın devamını sizlerden, ecir ve sevabını Yüce Rabbimizden niyaz ediyorum.Saygı, sevgi, selam ve dua ile……

  5. Seigneur Says:

    Ben Filistin! Unutulmuş çocuğu Ortadoğu\’nun Bebeklerimi sallamadım Çiçekleri hiç koparmadım ben anne Çünkü susuz çöllerde büyüdüm Ve papatyaları hiç koklamadım Beyaz açarmış yaprakları Fal tutarmış sevenler seviyor… sevmiyor Ben hiç beyazı tanımadım Benim bildiğim yalnız kırmızı gelincikler Ve ben Filistin! Kanayan yüreği alem-i İslam\’ın Ayaklarımda paletler, ellerimde taş parçaları Annelerin kucağında uyurmuş bebekler Güller \’gül\’ gibi kokarmış başka yerlerde Ben hiç gül koklamadım anne Dikenler de batmadı ellerime Çünkü ben… süngülere saplandım! Kanayan ayaklarımı saramadım Benim bildiğim yalnız mermiler. Ben…uzaktaki çocuğun Filistin! Ellerini uzatıp sevemediğin Kandan gözyaşlarımı silemediğin İmdat çığlıklarım çınlarken semada… duyamadığın Ben hiç sevilmedim ki anne Sevdayı öğrenmeden acıyı tattım yüreğimde Kum taneleri kadar hasreti çoğalttım Çünkü ben… barut kokulu rüzgarlara uyandım Demir kuşlara korkularımı savurdum Ve ben… anne…feryatlarımla seni çağırdım. İşte ben… Filistin Küçücük adamların kağıttan oyuncağı Arz-ı mev\’ud için oynanan yap – boz tahtası Gözü kanlı avcıların hedefinde kekliğim Ellerim küçük, tahtadan, demirden bacaklarım Ya İlahi! … Ya İlahi! .. dilimde şarkılarım Tuzlu sularında yüzmedim hiç denizlerin Çünkü ben ateşten deryalarda boğuldum Anne! … Ben Filistin! … Senin çocuğun. Çölün kızgın kumlarında unuttuğun.

Bir Cevap Yazın

