~~Aşk makamı~~Mevla’yı bulma yollarında!

 
Leyla’dan geçme faslındayım.
Mevla’yı bulma  yollarında!
 
Leyladan geçme faslındayım
Mevlayı bulma yollarında
Leyladan geçme faslındayım
Mevlayı bulma yollarında
Majörler tükendi, minörlere yolculuk
Buselik makamına, buselik makamına
Leyladan geçme faslındayım
Mevlayı bulma yollarında
Leyladan geçme faslındayım
Mevlayı bulma yollarında
Aşk işin söylenen her söze kandım
Pervane misali ateşe yandım
Gördüğüm her dilber ateştir bana
Mecazi Aşka inandım güneşli havalarda
Buselik makamına, buselik makamına
Buselik makamına, buselik makamına
Buselik makamına
M.F.Ö.
CANIM ARKADAŞIM ,SENİN VE BENİM İÇİN GELSİN.

3 Yanıt to “~~Aşk makamı~~Mevla’yı bulma yollarında!”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    S:A:Ya bu şarkı çoookkkk güzel ben çok severim bunuuuuuuu….AEO:BJK

  2. AKDэηİZ яÜZGÂяI™ Says:

    Dilim Lal oldu seni gördüğüm o gün ..Yürekte var iken zaten kıpırtılar aylar öncesine dekHuzur içinde kapılmıştım asaletine yagmur damlaları eşliğinde sana ve sensizliğe ..Yanık Bir gönülden ne ses çıkardı ki koca bir ahh dan başkahele de sensizliği kabullenmiş .. his’i söylemeye dili bile varamayan gönlü/mSabret desem de dualara sığınsam da gözlerimin senli Düşlere dalıp gitmesin den yoruldum .. Ne de güzeldi Gözleri/n .. Hayrandı sana çevremde ki kızlar..Şehre geldiğin vakit doldu taştı etrafın sen bilmesen de iltifatlar yağdı dillerden sırf senin adına .. Kıskandım birden ne haddime bilmiyorum ama yüreğim cız etti birden anlayamadım neden .. yüzüm asıldı sordu yine herkes neyin var?Neyim mi var neyim var benim ?Neyim var sana olan duygum dan başka ?Bana Sordular Daha sonra Nasıl Sence Diye ..Sustum .. Gözlerimi sana çevirdim elimi çeneme koydum dostlara dönüp ..Nasıl mı ? Çok güzel Be Çok Özel Dedim .. Hüzünlenircesine yagmur damlalarıyla döküldü his ve göz yaşları senin için .. Anlamışlardı o vakit bir tebessüm ettiler yüzüme ellerini omzumda hissettim o an ..gökyüzüm olur musun ?yeri gelince yagmur damlalarınla yüzüme değecekkızdığında fırtınalarınla yüreğime eseceksevdiğini hissettirdiğinde güneş olup beni ısıtacakgökyüzüm olur musun ?Beni benden alır mısın Aklım Sende Kaldı uyuyamıyorum geceleriDünya durdu Seni düşündüğümde Anlatamıyorum ..Söyleyemiyorum konuşmak istiyorum konuşamıyorumYazmak istiyorum yazamıyorumNe yapacağımı inan bilmiyorum Sadece Sevmek istiyorum .. yeri geliyor sus diyorum kendimekelepçe vuruyorum dilime Hasret kalsam da iki çift sözüne ..neyine aşık oldum hangi ara bir dere ..Sana gelip sormuştum ya ne yapayım diye ..Seni sana sordum da fark etmedin ki be can’ım fark edemedin ki..Gönlüm kabul etmez sensizliği ..Şahit olsun Allah adı Senden Başka Sevdiğim mi var ..yine o gün .. Yinede sen ..Bakıp Geçti Can Canana ..Kurbanın olam ya Gel Ya da Sus de Bana ..Gelinciğimin Boynu Büküldü anlasana ..Sözlerimin tesiri olmasa da anlatamasam da Karşında olsam ne söylemek istersin dediğinde ne diyebileceklerimi yazıyorum hepsi bu .. Sessizlikte bir ses..Gel diyen ama Gelmeyen Sesin ..Yine O Ses …Hançer verem sapla gönlüme ..Gözlerimden inan yaş damlamaz ..buhar olup uçarım gökyüzüne .. Nasıl Bir güzellik bu sende ki anlamış değilimSanadır şuana dek her şiir sundum yoluna sevğimiDuamdaydı .. Duamda ..Allah’ım O’nu Hayırlısı İle Kaderime yaz !!Ne olur Ne olursun !!!O benim iki gözüm iken vazgeçemem ..Uzaktan bir baktı ki sorma ..Sana dair gönlümde ne varsa döküldü kaldı ..Sen Dua ederken kim bilir belki de bir başkası için ..Ben ise her gece Sadece Senin için..Beni yolundan ayırma Mevla’m sana el açan Şu GenciAlnıma Yaz diyiverdim hayırlısı ile.. bir damla yaş aktı gözlerimden ..Bir Gülüşüne Kurban ki Bu can ..Yinede sen …!!!Yazan : Serçe\’M (alıntı)—————————————————Lâle aşkı dilime düştü lal oldu… Gönlüme düştü ahuzar oldu…—————————————————***Yüreğine sağlık***

  3. Seigneur Says:

    İyi dost, dostunu arar. Gördüğünde hal, hatır sorar. Hal hatır sormayan dost, ne işe yarar? Dost dediğin, candan olmalı. Ey dost özledim, yola bakıtma yeter. Dost kokusu, burnuma tüter. Dost deyü deyü, yüreğim atar. Dost dediğin, candan olmalı. Dost gelecek deyü, yolu gözlerim. Dosttan ayrı düşşem, hemen özlerim. Dost sevgisini, gönül bahçemde gizlerim. Dost dediğin, candan olmalı. Dosttan gelen, bir selama kanarım. Bir dost için, efil efil yanarım. Dostu çok özledim, hasretle ağlarım. Dost dediğin, candan olmalı. Yaprak düşer yere, gazel olur, Dostla sohbet, çok güzel olur. Dost dosta acı da söylese, bal olur. Dost dediğin, candan olmalı. Dost uzakta olsa da, onu izlerim. Dost sevgisini, gönül bahçemde gizlerim. İyi dostu, kendim gibi bilirim. Dost dediğin, candan olmalı. Kurumuş bağın, üzümü olmaz. Dost bahçesinin, gülleri solmaz. Ömür tükenir, dostluklar unutulmaz, Dost dediğin, candan olmalı. Yine duman olmuş, dağların başı, Dost edinmek, bir gönül işi, Dostu özledim, akar gözümün yaşı, Dost dediğin, candan olmalı Kış geçti, geldi bahar. Dost hasreti, bağrımı yakar. Dost bahçesinde, bülbüller öter. Dost dediğin, candan olmalı. Ey dost, bu hasretlik bitsın yeter Bülbül gül dalında öter. Kötü dost, dostu bir pula satar. Dost dediğin, candan olmalı. Dostum bu dünyadan, vuslata erdi, Mektup yazdım, cevap gelmedi. Bir dost için yüreğim, yandı da yandı. Dost dediğin, candan olmalı. Ben Şair, yılmazımDosta bağlıdır özüm. Dost edinmek, alın yazım. Burada biter gayri sözüm. Dost dediğin, candan olmalı.

Bir Cevap Yazın

