Zaman(s)I(z) . . .

"Zamansız oldu, biliyorum. Hatta biraz da geç.. Akıl edemedim, düşüşleri.. Ben alışkınım uçurum kenarlarına, rüyalarımda çok atladım boşluğa, süzülüp parmak uçlarımda konuverdim sevdaya…"

Ben gerçeğe hiç böyle çakılmadım…
Bilemedim…
Uyandım…
Mahmurum ve hala aşık…

( Acıtmadım ya seni……) !  

http://ahuzarim.wordpress.com/wp-content/plugins/audio-player/player.swf

 

2 Yanıt to “Zaman(s)I(z) . . .”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Semra kardeşim akşam şerifleriniz hayr olsun. Ömürden birgün daha geride kalıyor.Ömrü verene sonsuz şükürler olsun.Paylaşım için teşekkür ederiz. Güzel, duygu yüklü edebi bir çalışma olmuş.Selam ve dua ile. Sevgiyle,Selametle ve hayırla kalın.Kalbin mi kırıldı?Bırak parçalarını özürler toplasın,Yere düşen parçalara bir el uzanır yaBırak gönlüne bir tatlı söz uzansınEskisi gibi bir bütün olmayacak derler…Peki ya eskisinden daha sağlam olursaBirbirine kenetlenmiş,Ve bir daha eskiye dönmemek adına…Bir bedenin uzuvlarıyız biz.Nebî öyle der, bilirsin…Yoksa sen Sevgili’nin sözünden şüphe mi edersin?Niyet samimiyetse göster hüneriniKırılan kalbine uzanan tatlı sözleri,Cömert ol, sende ulaştır kırdığın kalplereCömert ol, bildiğin tüm sevgi sözcüklerini söyleBin bir parçaya böldüğün gönüllerin kefareti olsun…Kalbin mi kırıldı?Bırak dokunma…Şefkat dolu bir bakış dokunsun,Bakışları gibi inci inci terleyen bir kalp dokunsun,Yarasına derman arayan bir hekim gibi…Bir bedenin uzuvları gibi…

  2. xtina Says:

    Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsunsee you xtina

Bir Cevap Yazın

